dragsterlover TTE Mooierd #221 28 March 2006 #164 zkr btr dat vergunning er is +ralf+ wordt knallen denks
P Project Runner Well-Known Member 28 March 2006 #166 nu alleen nog hopen op mooi weer dan wordt het een perfecte dag om te knallen
Pikeheat XSH crew 28 March 2006 #169 je runner stond er weer aardig mooi bij hendrik, dan wel zonder kappen maar toch. nu idd hopen op beter weer om te gaan knallen.
je runner stond er weer aardig mooi bij hendrik, dan wel zonder kappen maar toch. nu idd hopen op beter weer om te gaan knallen.
[5th]Tom. [5th]Rambo. 29 March 2006 #170 Ben er bang voor dat ik geen vrij ga krijgen heb deze zaterdag vrij gevraagt, en de week voor meppel moet ik ook al vrij hebben :X
Ben er bang voor dat ik geen vrij ga krijgen heb deze zaterdag vrij gevraagt, en de week voor meppel moet ik ook al vrij hebben :X
K kawarox ... 29 March 2006 #171 ben ook van de partij, eens kijke wat scoot doet met nieuwe frame tot dan
Manta Oldskool membert 29 March 2006 #172 Mooi dat jij ook komt, doet de rest ook nog mee? Marco niet toch?
zjaaakie LC Viper in progress 30 March 2006 #174 I'll be there als ik vrij krijg ... waarschijnlijk geen groot probleem! En sonicje up and running:W
Pikeheat XSH crew 30 March 2006 #175 Marco_v_W said: marco ik? ik heb nieuwe scootmobiel Click to expand... dat gare ding met 16 pk bedoel je
Marco_v_W said: marco ik? ik heb nieuwe scootmobiel Click to expand... dat gare ding met 16 pk bedoel je
Plantje Retired :P 30 March 2006 #176 Marco_v_W said: marco ik? ik heb nieuwe scootmobiel Click to expand... hahaha, idd dat gare ding ja :X. hou die maar beter thuis kusje
Marco_v_W said: marco ik? ik heb nieuwe scootmobiel Click to expand... hahaha, idd dat gare ding ja :X. hou die maar beter thuis kusje
Jurjen325 Koning 30 March 2006 #177 ben bijna zeker ook van de partij kijke als ik het lopend krijg en dan eerste sprint denk:O
Y YCL Tuning YCL Tuning 30 March 2006 #179 Ik= ook van de partij ff kijken wat ik untuned uit me setup kan persen! tot daar later!
dragsterlover TTE Mooierd #221 30 March 2006 #180 Manta said: Mooi dat jij ook komt, doet de rest ook nog mee? Marco niet toch? Click to expand... alleen kawarox is over van de drie, marco/reinald zijn ermee gestopt
Manta said: Mooi dat jij ook komt, doet de rest ook nog mee? Marco niet toch? Click to expand... alleen kawarox is over van de drie, marco/reinald zijn ermee gestopt