neostuner a.s.p Well-Known Member 22 March 2006 #141 ik kom cker ook langs met nog een paar mensen word egt een dikke meeting latersss
Shane A.k.a. Podolski 23 March 2006 #146 ErwinZ said: Is het eigenlijk dicht bij het station? Click to expand... Kijk even op www.9292ov.nl dan kan je vanaf je huis precies zien hoe je er kunt komen met ov. (er rijdt geloof ik een bus vanaf het station daarheen) Straat: Eekhorstweg
ErwinZ said: Is het eigenlijk dicht bij het station? Click to expand... Kijk even op www.9292ov.nl dan kan je vanaf je huis precies zien hoe je er kunt komen met ov. (er rijdt geloof ik een bus vanaf het station daarheen) Straat: Eekhorstweg
KrazieHansie S.T. Nrg 23.6 HP's 26 March 2006 #151 Blijf onderweg slapen Meppel en dag erna een lelystad :W
Mike.v.W www.k-parts.nl 26 March 2006 #152 KrazieHansie said: Blijf onderweg slapen Meppel en dag erna een lelystad :W Click to expand... Ik dacht ook precies hetzelfde maarja ff kijken of ik me pa zo gek kan maken edit: Hopen dat me wig snel binnen is want anders kan ik niet blazen zou zonde zijn
KrazieHansie said: Blijf onderweg slapen Meppel en dag erna een lelystad :W Click to expand... Ik dacht ook precies hetzelfde maarja ff kijken of ik me pa zo gek kan maken edit: Hopen dat me wig snel binnen is want anders kan ik niet blazen zou zonde zijn
sonicsjezer Well-Known Member 26 March 2006 #153 Voor mij hetselfde blijf halverwege wel erges hangen voor lely Gaat cker goed komen dit ooi
Pikeheat XSH crew 27 March 2006 #154 denks gewoon naar huis kachelen en daar uber relaxt pitten en er weer vroeg uit om naar lely te gaan.
denks gewoon naar huis kachelen en daar uber relaxt pitten en er weer vroeg uit om naar lely te gaan.
Pikeheat XSH crew 28 March 2006 #159 sweet, dus dat word een mooi dagje knallen, mits het goed weer is ik neem aan dat er verder geen klasse's oid komen aangezien het een sprint zonder tijdsmeting is en t vrij sprinten is?
sweet, dus dat word een mooi dagje knallen, mits het goed weer is ik neem aan dat er verder geen klasse's oid komen aangezien het een sprint zonder tijdsmeting is en t vrij sprinten is?