Maarten Fucking positive 16 March 2006 #121 C4rN said: Wedde dat je niet gaat Click to expand... ok je hebt gelijk, dan niet +pippi+
Manta Oldskool membert 20 March 2006 #124 Hendrik! leef jij ook nog? Behoorlijk wat forummembers met plannen, dit wordt leuk 22 april
[5th]patrick Kraken ? 20 March 2006 #126 IK KOM ook :W samen met de rest van 5th greetz edit/ als ik vrij kan krijgen
Titus Mooiboii 20 March 2006 #129 Als ik een scooter heb die goed loopt en vrij kan regelen, kom ik ook:W
P Project Runner Well-Known Member 20 March 2006 #132 ja ik ook hopen dat ik alles optijd klaar kan krijgen
Harjo Dijkman Crew 21 March 2006 #133 Project Runner said: ja ik ook hopen dat ik alles optijd klaar kan krijgen Click to expand... Anders ik wel!!!
Project Runner said: ja ik ook hopen dat ik alles optijd klaar kan krijgen Click to expand... Anders ik wel!!!
einneb cr80 cilinder erop!! 21 March 2006 #134 wanneer is het bekend als het echt zeker weten door gaat? en als de vergunning er is enzo.
Sander-pia Puch Maxi @ 21Pk 21 March 2006 #137 zou mooi zijn als t doorgaat, lekker dichtbij. neem me 125cc puch mee dan
ZipSjezer Easy Stuntin 22 March 2006 #139 als mijn zipje btje goed rijdt wil ik ook wel langskomen, als ik ook vervoer kan regelen voor mij met zip dan word nog best een drukke meeting als ik zo kijk. hoe zit het nou met tijdsmeting e.d.? heb er niks duidelijks over gelezen. mja miss tot dan
als mijn zipje btje goed rijdt wil ik ook wel langskomen, als ik ook vervoer kan regelen voor mij met zip dan word nog best een drukke meeting als ik zo kijk. hoe zit het nou met tijdsmeting e.d.? heb er niks duidelijks over gelezen. mja miss tot dan