22 April 2006 - Legale Meeting Meppel & Aftertalk

BojT said:
je kwam redelijk goed weg, alleen op het midden pakte iedereen je... how come?

wat was er trouwens gebeurt met Matthew's ice op de bank? tail helemaal paars / blauw van de hitte, en een niet zo vrolijk kijkende matthew :rolleyes:... hoorde na zijn run ook iets van 91 graden ofzo?
iemand enig idee in hoeverre dit waar is?

heb mijn waterpomp + voetpakking geownd, Hij steeg op de bank naar de 90 graden ,

Super super en super dag !!
 
Shane said:
Ik ergerde me aan die negers (nee niet racistisch bedoeld) die de heletijd met die halve tamme runner over de baan gingen slingeren:S.. en ook aan die gare boeren op dat rond draaiding..

Haha, ja die gekke johhny's stoorten wel een beetje vond ik
met hun race-koe
maar ivm die negers, dat zipje ging niet slecht en die andere runner,
ach, er waren tragere scoots... :D

Voor de rest voor ik het een super meeting, die 2 kerels met het schakels
waren wel een beetje irri, maar voor de rest veel bekende mensen gezien

De Rox-sprinter van Ruben heeft veel sprintjes gewonnen, ik denk 1
of maximum 2 verloren (van de 20-22?)

Foto's upload ik straks wel, we hebben er samen zo'n 350+ *D
 
Ja true heb je gelijk in... maar dannog kijk je toch wel of de volgende 2 kunnen sprinten,,, voor t zelfde geld was er een scooter gecrashed.. en ziet hij dat niet, je meot toch kijken op de baan als stoplichterknopdrukker? :p
 
Veel fun gehad in meppel^_^
Verbaasde me dat niekes nog zoveel mensen eruit kon rijden/bijhouden met zn standaard variotje/snaar:X :p

Gezelligheid was ook goed, en gelukkig niet te druk!
Wel irritant dat ze bij die ScootXtreme stand zon pauper muziek draaide:L

Op naar jubbega, en foto's post ik nog wel @ het topic dat daarvoor bedoel is:p
+ralf+
-Tom
 
Realtjuh said:
Ja true heb je gelijk in... maar dannog kijk je toch wel of de volgende 2 kunnen sprinten,,, voor t zelfde geld was er een scooter gecrashed.. en ziet hij dat niet, je meot toch kijken op de baan als stoplichterknopdrukker? :p

Meestal staat er ook nog wel een "baanofficial" bij de eindstreep om het teken te geven dat de volgende kunnen starten :rolleyes:
Verder heb ik dus echt wat gemist, kon gewoon met Erwin. meerijden maar dan moest ik vannacht gezellig in de micra slapen met erwin. en joenne :p, daar had ik niet echt heel veel zin in, en me scooter kon toch niet mee :(. Maja, volgende keer beter.
 
Ik vond het een leuke meeting..

maar veel te weinig echte schakels...
dat vond ik echt jammer...

want tegen snelle scooters.. is het wel erg moeilijk winnen :p:p:X

maar verder :D toppiej

gaan er nog mensen wat geld uitgeven naar aanleiding van deze meeting??:p
 
Meeting top en het weer zeker ook :W

Scooter liep eerst wel leuk.. maar niet kk snel :)

Maar zelfs mijn scooter ergerde zich aan de MB lui ding is Gebartst tijdens een run tegen die boerkes...............
Oftewel cil stuk, krukas krom en vartanding gebarst..

Dus meteen ff lam gezopen maja verder topdag gehad.

@ laters wask zelf ff irritant toen ze begonnen te zeuren over bier op terein :X
 
Zo, zit weer fris en fruitig op de bank, Meeting was tov, lekker kunnen branden en mooi weer gehad.

Veel hoge scores, en snelle scooters.. verder als hoogtepunt... Mac-Terror!

*schaam*

Leuke dag, op naar de volgende. :)
 
KrazieHansie said:
Meeting top en het weer zeker ook :W

Scooter liep eerst wel leuk.. maar niet kk snel :)

Maar zelfs mijn scooter ergerde zich aan de MB lui ding is Gebartst tijdens een run tegen die boerkes...............
Oftewel cil stuk, krukas krom en vartanding gebarst..

Dus meteen ff lam gezopen maja verder topdag gehad.

@ laters wask zelf ff irritant toen ze begonnen te zeuren over bier op terein :X

GVD hans :(, Je stond er ook niet blij bij, Je komt er wel weer overheen want het ding ging echt goed hard
 
Echt een vette meeting :) Aardig wat forummers gemeet, en nog een aantal sprintjes getrokken..
Waar ik me wel dood aan ergerde was dat busje wat ineens de baan op kwam rijden :(
Maarja, al met al een gruwelijke meeting :p
 
Echt fuckig irritant dat pleurus ding van die moter gasten percies als het ook nog lekker rookt en je aan de overkant zit:S wel vet dat hij uit zich zelf begon te draaie ineens :HAHA en ja vooral die die witte MB,s die niet vooruit te branden waren
 
Die schakeldingen vond ik ook mateloos irritant :X. Er reden een paar scooters sprintjes die er echt niet thuis hoorden!

Die ene Ducati was wel tof, wat een geluid :~.
 
Timmeehh said:
Ik vond het een leuke meeting..

maar veel te weinig echte schakels...
dat vond ik echt jammer...

want tegen snelle scooters.. is het wel erg moeilijk winnen :p:p:X

maar verder :D toppiej

gaan er nog mensen wat geld uitgeven naar aanleiding van deze meeting??:p

tim

kom nouw is ff na derbi forum

daar zitten de derbi sprinters:p

maar die gaan allemaal morge na lelystad
 
Ditechist said:
Rsb tuned ding.. maar het maakte heb niks uit want hij zei: IK was er op gekleed..


hmm je moet geen woorden verdraaien, ik zei niet dat het niks uitmaakte, maar dat ik wel goed beschermend gekleed was dus dat het daardoor niet zo erg was:rolleyes:

naja goed, na een kleine aanpassing gister bleek het vermogen blijkbaar toegenomen, niet echt verwacht met als gevolg een lelijke val. helaas.

schade was btw nihil: kapotte kickstarter en hantvatten en een paar minikrasjes.

na een uurtje toch maar weer op scoot gestapt om geen traumas oid over te houden en gewoon heeel rustig de dag afgemaakt.

komende twee weken zal er hard geoefend en gesleuteld worden :)

op dit minpuntje na vond ik het een erg relaxte meeting. het weer was super en een wachtrij was ver te zoeken :)
 
zo mijn kort verhaaltje effe dan!

vanochtend om half 6 vertrokken naar meppel, volgas, en was er dan eindelijk om kwart over 8 :p

eerst de Scootermania stand opgebouwd, daarna sonic uitgeladen(zonder kappen, was van een klant) die btw meer dan 30 sprints heeft gereden, en geen één verloren +ralf+

veel verkocht en morgen aanwezig lelystad!
 
Back
Top