BojT said:je kwam redelijk goed weg, alleen op het midden pakte iedereen je... how come?
wat was er trouwens gebeurt met Matthew's ice op de bank? tail helemaal paars / blauw van de hitte, en een niet zo vrolijk kijkende matthew ... hoorde na zijn run ook iets van 91 graden ofzo?
iemand enig idee in hoeverre dit waar is?
Shane said:Ik ergerde me aan die negers (nee niet racistisch bedoeld) die de heletijd met die halve tamme runner over de baan gingen slingeren:S.. en ook aan die gare boeren op dat rond draaiding..
Realtjuh said:Ja true heb je gelijk in... maar dannog kijk je toch wel of de volgende 2 kunnen sprinten,,, voor t zelfde geld was er een scooter gecrashed.. en ziet hij dat niet, je meot toch kijken op de baan als stoplichterknopdrukker?
C4rN said:Helaas deze meeting moeten missen door familie.....(crematie)
Op naar 6 mei dan maar..!
KrazieHansie said:Meeting top en het weer zeker ook :W
Scooter liep eerst wel leuk.. maar niet kk snel
Maar zelfs mijn scooter ergerde zich aan de MB lui ding is Gebartst tijdens een run tegen die boerkes...............
Oftewel cil stuk, krukas krom en vartanding gebarst..
Dus meteen ff lam gezopen maja verder topdag gehad.
@ laters wask zelf ff irritant toen ze begonnen te zeuren over bier op terein :X
idd mooie fotos!! van die vette acties pica's n1pOwer_mOnSzter said:Vette meeting..me foto's staan online
Timmeehh said:Ik vond het een leuke meeting..
maar veel te weinig echte schakels...
dat vond ik echt jammer...
want tegen snelle scooters.. is het wel erg moeilijk winnen :X
maar verder toppiej
gaan er nog mensen wat geld uitgeven naar aanleiding van deze meeting??
Ditechist said:Rsb tuned ding.. maar het maakte heb niks uit want hij zei: IK was er op gekleed..