BojT said:enige nadeel van de hele dag is dat ik mn scooter niet mee had ;( téring zeg, zulk weer.. zoveel sprints en dan moeten toekijken.. wat een kwelling
BojT said:enige nadeel van de hele dag is dat ik mn scooter niet mee had ;( téring zeg, zulk weer.. zoveel sprints en dan moeten toekijken.. wat een kwelling
JusSeb said:Zijn ook best veel scooters geplofd hoorde ik :X
BojT said:je kwam redelijk goed weg, alleen op het midden pakte iedereen je... how come?
wat was er trouwens gebeurt met Matthew's ice op de bank? tail helemaal paars / blauw van de hitte, en een niet zo vrolijk kijkende matthew... hoorde na zijn run ook iets van 91 graden ofzo?
iemand enig idee in hoeverre dit waar is?
BojT said:je kwam redelijk goed weg, alleen op het midden pakte iedereen je... how come?
JasperdB said:gvdik baal er kei en kei hard van dat die zip niet lekker wil lopen.
nouja... zolang ie het op jubbega maar goed doet.... deze meeting vond ik niet zo geweldig om heel eerlijk te zijn, we zijn ook vrij vroeg weer vertrokken