22 April 2006 - Legale Meeting Meppel & Aftertalk

Nooh stelletje aapjes ik ben er ook af hoor :* goeiemorguueeh

Redmer neem je ff me donderbroekje mee die ligt nog bij jouw tot starks dushi :p:p:p:p 8P
 
Jammer genoeg nu al terug :X :X

Ik vond het een perfecte locatie, en wat ik zo zag en heb gehoord was het ook erg goed geregeld. Ik hoop dat het volgend jaar weer word gehouden daar.

Toch wel een paar leuke scooters gezien en weer wat mensen gemeet :W.
 
ik ebn jmmr genoeg ook al terug...
Moeder moest werke mja

perfecte dag:D lkkr weer enz en de sonic en runner reden perfect..

ook nog leuke scores neergezet

runner:19.2
sonic: 22.2 (1 na hoogste score)

morgen ff vlammen @ lely

:*
 
inderdaad zeg, WAT EEN DAG! :W
PERFECT weer, goede organisatie (op een aantal prullenbakken + toiletten na:+)

veel mensen gemeet weer oa. dragsterlover, funk_DM, Speeddrake, TJ groepje, Haagse SF, tessahh en nog een helezooi anderen :)

enige nadeel van de hele dag is dat ik mn scooter niet mee had ;( téring zeg, zulk weer.. zoveel sprints en dan moeten toekijken.. wat een kwelling :p
 
JusSeb said:
Zijn ook best veel scooters geplofd hoorde ik :X

idd 12 stuks ofzo :p
Maargoed was echt een top dag, veel toffe members gemeet en gespot.
En het knallen ging zkr goed +ralf+ of terwijl een supper geslaagde meeting. :winner:
en ben benieuwd naar de pics en filmpjes :*

AdiozZz
 
gvd :( ik baal er kei en kei hard van dat die zip niet lekker wil lopen.

nouja... zolang ie het op jubbega maar goed doet.... deze meeting vond ik niet zo geweldig om heel eerlijk te zijn, we zijn ook vrij vroeg weer vertrokken
 
je kwam redelijk goed weg, alleen op het midden pakte iedereen je... how come?

wat was er trouwens gebeurt met Matthew's ice op de bank? tail helemaal paars / blauw van de hitte, en een niet zo vrolijk kijkende matthew :rolleyes:... hoorde na zijn run ook iets van 91 graden ofzo?
iemand enig idee in hoeverre dit waar is?
 
BojT said:
je kwam redelijk goed weg, alleen op het midden pakte iedereen je... how come?

wat was er trouwens gebeurt met Matthew's ice op de bank? tail helemaal paars / blauw van de hitte, en een niet zo vrolijk kijkende matthew :rolleyes:... hoorde na zijn run ook iets van 91 graden ofzo?
iemand enig idee in hoeverre dit waar is?

Scooter was wel wat warm geworden vertelde hij, maar volgens mij geen warmloper ofzo. Dat hij niet vrolijk keek was door zn score.
Later met sprinten had ie zn koppakking (dacht ik) geowned, en ook was de zuiger niet helemaal fijn meer.
 
BojT said:
je kwam redelijk goed weg, alleen op het midden pakte iedereen je... how come?

tja eh hij reed gewoon gaar 8P hij had geen zin ofzo... maarja op perkpolder ook al (toen was 1 krukas keerring lek, dus ik dacht dat dat het was maar blijkbaar niet dus)

nu weet ik ff zo snel niet wat het is, ik ga wel weer aan de slag... wat de uitkomst is zien we dan wel he :)
 
JasperdB said:
gvd :( ik baal er kei en kei hard van dat die zip niet lekker wil lopen.

nouja... zolang ie het op jubbega maar goed doet.... deze meeting vond ik niet zo geweldig om heel eerlijk te zijn, we zijn ook vrij vroeg weer vertrokken

en je heb me bougie nog he ;)

haha spreek je wel op jubbega

was zeker een vette meeting en 22.3 pk gescoort :W
 
was geslaagde meeting
goeie organisatie
lekker gesprint
de karts waren ook gaaf.

nog bedankt voor m7 moertje Lucas! anders konk nie rijden:p

ben benieuwt naar de pic's en filmpjes
 
T was cker een vette meeting:D, alleen wtf deden die gekke boeren op dat ronddraaiende kabaal makende ding hele tijd?:p
 
Back
Top