18 september - ST.net @ StreetOrTrack

Status
Not open for further replies.
Enrico@Sprinter said:
Kenniknie
Dan moet ik jou zeker net hebben misgelopen. Ben van 9 tot nog na het opruimen aanwezig geweest...

Buiten Fred liep er nog 1 persoon met een ScooterTuning.net Crew shirt aan, aangenaam, die persoon was ik.

Bas/Freezer ook misgelopen vandaag :|

BojT wel gemeet +ralf+
Arthur uiteraard, met zijn toffe helm :+
Daniel weer (gvd ga dat ding nou motorisch es doen man :p Je heb die carb toch niet voor niets gekocht :X )
En nog zooitje andere die ik intussen OF al kende, OF niet meer weet wie het nou precies waren.

Ik moet zeggen: Vrouwvolk liep er genoeg rond, heb me goed vermaakt :p
 
Slome said:
Daniel weer (gvd ga dat ding nou motorisch es doen man :p Je heb die carb toch niet voor niets gekocht :X )
.

Ik moet zeggen: Vrouwvolk liep er genoeg rond, heb me goed vermaakt :p


hahaha, Rustig rustig :p... die carb gaat nog goed van pas komen :D.. alles op zn tijd! We praten over n maandje of 2 weer ;)
 
Ahh :love:

149b7091e5.jpg
 
Ik ben ondertussen weer (een beetje) wakker en zal vandaag nog meer foto's posten !

en idd.... dankzij de beer service en alle personeel (met één arm of niet hé KnApuH) die zich op zaterdag én zondag hebben geholpen met alles is de stand zo geworden zoals ie was... vet dus !

{! DUS DANK AAN DE BEER SERVICE ! -:-
 
Razma said:
Ik ben ondertussen nog lang niet wakker en zal vandaag mischien nog meer foto's posten !

en idd.... dankzij de Beer Service, en personeel (met één arm of niet hé KnApuH) die op zaterdag én zondag hebben geholpen met alles, is de stand zo geworden zoals ie was... vet dus !

{! DUS DANK AAN DE BEER SERVICE ! -:-
:henko:
 
Nick & Knapuh @ Part-Time Steiger-Afbrekers :p

Ik vond het echt heel gezellig op de meeting, en ook heb ik de grote eer gehad om het Dijkman Beest in de auto te tillen :p

Geen scooter meegehad, maar me wel extreem vermaakt en weer mensen gemeet die ik nog niet eerder was tegengekomen IRL :)

Inne bedankt voor de inzet, en de rest ook natuurlijk, elke keer vermaak ik me weer!
 
[5th]Nick said:
Nick & Knapuh @ Part-Time Steiger-Afbrekers :p

Ik vond het echt heel gezellig op de meeting, en ook heb ik de grote eer gehad om het Dijkman Beest in de auto te tillen :p

Geen scooter meegehad, maar me wel extreem vermaakt en weer mensen gemeet die ik nog niet eerder was tegengekomen IRL :)

Inne bedankt voor de inzet, en de rest ook natuurlijk, elke keer vermaak ik me weer!
*D jij hebt van mij een T-Shirt gescoord *D (Nu hoor je er pas echt bij)
en ja, je kan nog altijd "steigerbouwer worden" *D
 
hier heb ik de fotos eindelijk enjoy it.wie grotere versies van zijn scoot wilt moet het maar ff melden :D

001.jpg


002.jpg


003.jpg


004.jpg


005.jpg


006.jpg


007.jpg


008.jpg


010.jpg


011.jpg


012.jpg


013.jpg


014.jpg


015.jpg


016.jpg


017.jpg


018.jpg


019.jpg


020.jpg


021.jpg


022.jpg


023.jpg


024.jpg


025.jpg


026.jpg


027.jpg


028.jpg


029.jpg


030.jpg


031.jpg


032.jpg


033.jpg


034.jpg


036.jpg


037.jpg


038.jpg


039.jpg


040.jpg


041.jpg


042.jpg


043.jpg


044.jpg


045.jpg


046.jpg


047.jpg


048.jpg


049.jpg


050.jpg


051.jpg


052.jpg


053.jpg


054.jpg


het was echt een gezellige dag met een leuke sfeer, veel mooie scoots en bikes gezien.wat forum peeps gemeet ;) kortom leuke dag gehad.Inne en crew bedankt voor alles en dat me scoot er mocht staan :D

Groeten Dennis
 
Marco_v_W said:
volgens mij reed je op de trugweg nog langs een 90km/h blauw rijdende sx ;)


JAA :D dat klopt was jij dat hahah. ik zag al een dikke intercooler en wij maar expres langzaam rijden in de hoop dat je ff voorbij kwam want wilde hem van dichtbij zien :) dikke auto hoor
greet dennis
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top