CustomShow Streetfighterday - 16 september 2007

Ik zeg niet dat ik de scooter lelijk vind .... Maar als ik die benelli vergelijk met bijvoorbeeld de black nightmare rox of de beta van Jordy, dan zijn dát in mijn ogen échte customs... :)

met black nightmare kan ik ook wel begrijpen, maar de beta niet echt.
gelukkig heeft iedereen een eigen mening :W anders had er maar 1 winnaar geweest :D
 
Top 5 klopte in mijn ogen niet echt nee:P
Jammer dat ik er maar even was en niet echt de concurentie goed hebben kunnen bekijken, maar ieder zijn eigen smaak ik vond de scooters die er stonden wel mooi enzo.
Maar heb over elke wel iets te klagen bijv, ik houd niet zo van chroom, kleuren van sommige scooters bijv. mij gele binnekappen:X:P, standaard dingen etc. zoals die dragster wat is daar eigelijks aan gebeurd snel blok kapjes speciaal laten spuiten en verder?

Jordy's beta vind ik ook mooi en zoals dubbele schijven zijn erg vet alleen vind ik het dan jammer dat er monster schijven zijn gebruitk etc maar de anders kickt erop..

En ja iedereen bouwt zijn eigen scooter in zijn smaak dus eigelijks denk je bij jezelf dat iedereen zijn eigen scooter op 1 had moeten staan..

Ik vond het igg best leuk omdat iedereen z'n dingen zoveel aandacht krijgen van mensen die er ook wat verstand van hebben:)


Ik zeg niet dat ik de scooter lelijk vind .... Maar als ik die benelli vergelijk met bijvoorbeeld de black nightmare rox of de beta van Jordy, dan zijn dát in mijn ogen échte customs... :)

mijne is ook een beetje custom:P maar hij kan ook 7,5 knallen:P

Ja, je hebt altijd je punten die er nog verbeterd moeten worden, ik stond er ook van te kijken, ook dat die in mijn ogen perfecte aerox van Karsemeyer onder het sprintframe eindigde.

feli met je eerste plaats! en thanks voor complimentje:) bijna perfect he:P
 
En de foto's die gemaakt zijn door die kerel van scootin' en de marokaan? Waar komen die te staan?

Op maxx-events.nl staat iig nog niets qua foto's.
 
Hij heeft ze express gecompresseerd naar dit, als je ze besteld zijn ze wel goed.
Je kan btw de kleuren wel weer terug shoppen maar voor zo'n kleine foto is dat het niet waard.
 
Hij heeft ze express gecompresseerd naar dit, als je ze besteld zijn ze wel goed.
Je kan btw de kleuren wel weer terug shoppen maar voor zo'n kleine foto is dat het niet waard.
Dit had ik ook al verwacht anders zit je de hele voor niks fotos te maken maar zoals inne al zegt de schaduwen etc is gewoon gaar..
 
Bleh wat een kut foto's inderdaad.... de gemiddelde amateur fotograaf bakt er nog wat mooiers van. Kleuren vind ik erg slecht en om over die schaduwen maar niet te spreken.

Mja het was gezellig :) ik post morgen mijn foto's ook nog wel even aangezien ik daar nog niet aan toegekomen was.
 
Back
Top