CustomShow Streetfighterday - 16 september 2007

Mensen, ik kan er ook niet aan doen dat ze mij eruit hebben gekozen als vierde prijswinnaar. Ik heb namelijk zelf tegen verschillende mensen gezegd dat ik geen kans zou maken tussen die optische scooters!

Ik kan er niets aan doen dat die jury er mij heeft uitgekozen. Ik weet ook niet om welke redenen uiteindelijk!


swat, ik vond het nog wel een geslaagd dagje.

grtz
 
Mijn zipje word een beetje een slet ;p jullie steeds heen en weer rennen ermee gheghe achja op een gegeven moment slaat de verveling gewoon toe :W

Vond het een leuk dagje zo :) niks gewonnen maar daar ging ik al van uit, ik ging voor de sfeer.
De jury vond ik wel vage argumenten hebben maar dat terzijde ;p +dat ze idd een sprintframe wat in mijn ogen niet eens echt netjes was 4e laten worden (terwijl de wittepuntschoenen jury lette op ''afwerking'') terwijl de karsemijer earox die plek zeker had moeten hebben want die is gewoon erg strak :)

Op een gegeven moment dus richting huis al was dat sneller gezegt dan gedaan ;p de auto wilde niet meer starten zoals mizzle al zei. Thanx nog voor de belgen en de andere mensen die hielpen met startkabels en aanduwen :) toen de anwb maar gebeld en het was een ware anwb meeting een half uur later. Auto weer kunnen fixen en zonder luchtfilterbuizen etc terug gereden wat wel een leuk geluidje had :)

Ik zal van de week al mijn foto's wel uploaden (+- 3/400) in hoge kwaliteit.

Ik ben weg, oooi !

Edit: niet aangevallen voelen :) het is en blijft de beslissing van de jury dus jij kan er niks aan doen. (1 ding verklaard een hoop, de jury was van de scootin);p
 
dat deed ie erg goed !! :W:W
Foto-SSKUXCDM.jpg


ben eventjes langs geweest :D
 
Was dit jaar ook weer van de partij, maar.

1. Vorig jaar was leuker / gezelliger.
2. 1 rondje lopen en je had alles gezien.
3. Voor de rest is daar ook geen fuck te doen.
4. Jammer dat het frame heeft gewonnen wat niet echt als een custom scooter is, maar een kaal frame (maar wie ben ik). Niet aangevallen voelen, ding is zeker niet lelijk maar niet echt bewerkt etc.
5. Lompe shit en precies om 5 uur mochten we pas weg.
6. Geen photoshoot niks dit jaar, en weer 3 van die gare lelijke wijven van vorig jaar, maar dit jaar deden ze alleen dansen...

Conclusie : Volgend jaar niet meer voor mij.
 
Last edited:
De Jury van de scootin'?? Wie zegt dat? + Weet je dat zeker? :rolleyes:

Ik vind het maar raar dat bepaalde scooters niet in de prijzen gevallen zijn. Als de jury van de scootin' is zullen ze bijvoorbeeld ook zien dat bepaalde scooters extreem bewerkt zijn... (Jordy, Serviën etc)

Nu ik zie dat die benelli eerste geworden is snap ik ook direct waarom ik vorigjaar een derde prijs had.... Ik vind je benelli mooi, maar absoluut geen eerste plek waard. :)
 
De jury bestond uit een jongen was de fotograaf van de scootin, een wat oudere man (volgens mij van de organisatie van SFD), en een turkse(?) jongen die me nog complimenteerde met me speedy :)
(Wel kon de afwerking beter volgens hem, wat ook wel waar is, al hoewel sommige (in de prijzen gevallen) scooters ook niet helemaal net waren, zoals de Benelli waar de voorkap wel erg schuin opstond? en een sprinter die hoger eindigd in een custumshow dan een zeer nette racer van Karsemeyer? Dat snapte ik persoonlijk niet.

Peet (zo heet je toch van die benelli?), je meot je niet aangevallen voelen, maar dit is zoals ik het zag.
Verder wel een leuk dagje, maar een beetje te lang door mijn brakheid :P
 
Idd kereltje was van de Scootin :rolleyes: En een oudere man die was zelf 2e geworden met zijn streetfighter. En een marrokaan ofzo. Tjah ze konden de zeikap van mij biatch niet accepteren maar wel een dik gespoten frame 8P.
 
Ja, de jury was me niet echt duidelijk. De mensen wel, maar ik bedoel waar ze naar gingen kijken; tuurlijk kijken ze naar alles maar het was wel even leuk
geweest om van te voren te weten waar ze precies naar kijken.

Ook was er maar een 'prizepool' voor de eerste tot en met de vijfde plek. Ik had graag willen weten waar ik, en anderen aanwezig, eindigden; 6de plek, 7de plek enzovoort; ook zou er voor de 6de tot en met de 17de mensen geen prijs bijzitten, wel leuk zou het zijn om toch te weten welke positie ze waren geeindigd. (of is dit wel bekent?).

Het frame @ 4de plek; raar maar waar.

Volgend jaar beter, mits er een volgende keer is. Zo te zien denken veel mensen er negatief over na dit jaar.

Vond het leuk; film die ik maakte post ik zsm.
 
vorig jaar ben ik zelf niet geweest , maar vond het wel eel leuk dagje uit ook al zat ik wel 2/2,15 uur in de auto voordat ik er was.

ik vond dat de jury niet echt DE scooters had uit gekozen persoonlijk had ik de 2 fast rox , de karsemijer, de beta van jordy , de max biatch en de speedfight naar voren gezet want dat vond ik toch wel de mooiste die er waren!
 
De jury bestond uit een jongen was de fotograaf van de scootin, een wat oudere man (volgens mij van de organisatie van SFD), en een turkse(?) jongen die me nog complimenteerde met me speedy :)
(Wel kon de afwerking beter volgens hem, wat ook wel waar is, al hoewel sommige (in de prijzen gevallen) scooters ook niet helemaal net waren, zoals de Benelli waar de voorkap wel erg schuin opstond? en een sprinter die hoger eindigd in een custumshow dan een zeer nette racer van Karsemeyer? Dat snapte ik persoonlijk niet.

Peet (zo heet je toch van die benelli?), je meot je niet aangevallen voelen, maar dit is zoals ik het zag.
Verder wel een leuk dagje, maar een beetje te lang door mijn brakheid :P

Ja, je hebt altijd je punten die er nog verbeterd moeten worden, ik stond er ook van te kijken, ook dat die in mijn ogen perfecte aerox van Karsemeyer onder het sprintframe eindigde.
 
vorig jaar ben ik zelf niet geweest , maar vond het wel eel leuk dagje uit ook al zat ik wel 2/2,15 uur in de auto voordat ik er was.

ik vond dat de jury niet echt DE scooters had uit gekozen persoonlijk had ik de 2 fast rox , de karsemijer, de beta van jordy , de max biatch en de speedfight naar voren gezet want dat vond ik toch wel de mooiste die er waren!

Op de show zelf had ik mijn eigen samenstelling van de 5 potentiele winnaars;

Nightmare Aerox
Benelli
NX Beta (Most Wanted Sprinter)
Italjet
Karsemeijer Aerox

De Benelli was wel de terechte winaar vond ik zelf... mooi en veel chroomwerk. Alhoewel zou ik het niet gek vinden als de Nightmare Aerox had gewonnen, met name omdat hij zo een vet dubbel schijfrem systeem had, NX en super mooi was afgewerkt (dit geldt ook voor de NX Beta... vond deze wel een prijs waard in plaats van dat metaal geval met een blok eronder).
 
Ben gister ook op de SFD geweest met mn zipje. Was opzich wel ok, iig veel gelachen met de forummembers daaro oa Pepijn, Mizzle, Servien en meer.

Zipje niet in de prijzen gevallen wat ik neit zo gek vond aangezien de jury wel heel erg op de kleine puntjes letten*D

Wel lomp dat de jury wel een sprintframe 4e kan laten worden wat in mijn ogen niet kan bij een scooter customshow. Wel vet dat het framepje aanwezig was aangezien er veel belangstelling naar was!

Met dank aan alle mensen die mooie fotos gemaakt hebben van mn zipje{!

Al met al, wel grappig maar volgend jaar ga ik toch liever van mn zaterdag genieten en zondag lekker uit te rusten*D

Ciao
 
De Jury van de scootin'?? Wie zegt dat? + Weet je dat zeker? :rolleyes:

Ik vind het maar raar dat bepaalde scooters niet in de prijzen gevallen zijn. Als de jury van de scootin' is zullen ze bijvoorbeeld ook zien dat bepaalde scooters extreem bewerkt zijn... (Jordy, Serviën etc)

Nu ik zie dat die benelli eerste geworden is snap ik ook direct waarom ik vorigjaar een derde prijs had.... Ik vind je benelli mooi, maar absoluut geen eerste plek waard. :)

dan ben ik zeer en zeer benieuwd met wat jij volgend jaar komt !! Misschien vind je het model niet mooi, maar ik kon geen smetje vinden op die benelli.

Vond trouwens alle scooter die er stonden er netjes uit zien !
 
@arthur, even happen hoor maar bij die benelli was echt wel genoeg te vinden hoor ;) stukje binnenkap miste, complete voorkap/kant stond goed scheef, geen nette zadelhoes etc het geheel is gewoon erg mooi :) alleen wij stonden in de hoek schuin ertegen over en dan zag je die vookap pas goed hoe scheef hij stond.
Maarja boeiend allemaal niet alles is en kan perfect zijn, het was leuk en gezellig iig en daar doet iedereen het toch uiteindelijk om denk ik. Ik iig wel :)

Vond trouwens alle scooter die er stonden er netjes uit zien !

Bedankt :)
 
dan ben ik zeer en zeer benieuwd met wat jij volgend jaar komt !! Misschien vind je het model niet mooi, maar ik kon geen smetje vinden op die benelli.

Vond trouwens alle scooter die er stonden er netjes uit zien !

Ik zeg niet dat ik de scooter lelijk vind .... Maar als ik die benelli vergelijk met bijvoorbeeld de black nightmare rox of de beta van Jordy, dan zijn dát in mijn ogen échte customs... :)
 
Mjah ik d8 zelf ook wel op ze minst een 5e plek te pakken :X.
Dat ik vorig jaar niet had gewonnen ging ik ook niet van uit omdat hij toen er half bij stond etc etc.

Vandaar ga ik het niet eens de moeite meer waard vinden om daar nog eens een jaar heen te gaan.
 
Last edited:
Back
Top