18 september - ST.net @ StreetOrTrack

Status
Not open for further replies.
Ben ook ff wezen kijken, wist vooraf nieteens dat st.net er stond maarja:P

Nick weer ff gemeet, was zo lang geleden8P
 
Okeej,

Mijn verslag van de dag :P... Smorgens lekker in me bed blijven liggen de zaterdag nacht eruit slapen :) en toen maar rond een uur of 1 in de bus gestapt en richting de Veemarkt in Utrecht gereden, t was echt superdruk toen we aankwamen, echt veel motoren dus daar eerst maar eens rustig doorheen gelopen.
Toen maar naar binnen en daar stond me scooter zoals ik em had achter gelaten de vorige dag :) Zoals t hoort ;)
De rest van de dag een beetje rondgelopen mensen gemeet zoals: Bart aka Slome, een paar 5th jongens, Arthur Black&White, Daniel Raceroxie en Dennis aka Speeddrake.

Totaal geen foto's geschoten van de Streetfighters, alleen maar met de scooters bezig geweest. Dus hier komen de foto's

zo stond de scooter @ the stand.

32476.JPG


De Freddy Heineken replica:P

32477.JPG


De mooie rox

32478.JPG


geen idee van wie die is, wel mooi kappenwerk alleen jammer van het vieze blok.

32479.JPG


Daniel @ de bank!

32480.JPG


En toen vroeg Arthur of ik wel mee wou werken aan een paar meisjes blij maken. Het ging dus om een soort fotoshoot ;) Altijd leuk.

Rare positie :)

32482.JPG


Aardig meiske

32483.JPG


En zo stond me beestje daaro dus.

32484.JPG


En toen nog met Speeddrake zn scoot op de foto gegaan.

32485.JPG


32486.JPG


32487.JPG



Dat was em weer ;)
 
het bodypaint meisje nog gezien tegenover st.net stand? (niet het meisje met de verf op het lichaam, wel moooie borsten had ze!, maar het vrouwtje die haar beschilderde....)

ZIJ WAS GOED TE DOEN +ralf+
 
Hmmzz, kvond die kappen echt super, spuitwerk en afwerking maar dat blok... :| roestige uitlaat, vieze filter, vies carter, zelfs vieze ontsteking. Jammer voor een showscoot.
 
heb filmpjes gemaakt met mobiel, maar geen datakabel of infrarood op mn computer..

toen ik vanmorgen weg ging en de digi cam wilde proberen waren mn batterijen leeg, dus dat had ook geen nut :|

maargoed, Bart was liev! 8)
en ik heb mee naar huis genomen waarvoor ik gekomen ben :W
 
Slome ;)
de rest van jullie apen had ik geen flauw benul van hoe jullie eruit zien, dus moeilijk herkennen... en om nou iedereen die bij de st.net stand stond langs te gaan met de zin: hai, wie ben jij op het forum... dat staat ook zo breezah achtig 8P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top