18 september - ST.net @ StreetOrTrack

Status
Not open for further replies.
Inne,

Krijgen we nog info over de beurs, b.v. hoe laat wij verwacht worden, waar we exact moeten zijn en of we evt zelf spullen mee moeten nemen.
 
inne twan en ik komen ons inschrijven daar voor de SBO races (twan) en sprints (ik) maar wat zijn de kosten daarvan mvg johan
 
komt volgende week allemaal online :)
komende donderdag zijn ook alle reglementen definitief. Alles is klaar verder ;)
 
ik ga zeker effe langs komen met nog een paar mensen zo lekker een keer in de buurt 8 minuten ofzo iets
 
Last edited:
Ik heb ook vervoer weten te regelen, scooter gaat dus ook mee op uitnodiging :) Ben benieuwd hoe laat ik er moet zijn, dat heb ik nog niet meegekregen maar dat zal wel komen ;)
Heb er iig zin in

grtz
 
stand wordt aardig vet !
en hopelijk voor die tijd ook dus alle informatie beschikbaar. Dus heb je vragen over volgend jaar... kom ff langs :)

voor de mensen die scooter show-off @ stand doen... zaterdag 17 september vanaf 13u ! Of zondagochtend vroeg :)
 
he inne kom me dan ff inschrijven voor de sprints enne ik heb toch maar besloten om stager6 cup te gaan rijden in plaats van die fucking sobw dusse da komt goed maar hoef ik me dan maar een keer int e schrijven?
 
kom zeker ff langs, en hopelijk als alles rond is kan ik me dan ook inschrijven voor de SBO
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top