18 september - ST.net @ StreetOrTrack

Status
Not open for further replies.
De Crew? Zal allemaal wel.. Ik vond in ieder geval dat ST.net de mooiste stand had!

Verder heb ik alleen Arnoud, Inne en Bas nog heel ff gesproken..
 
St.net had zeker de mooiste stand, en ik hoorde ook van verschillende kanten dat de rest een beetje zat te mokken dat St.net de hele tijd mensen had lopen, altijd wel een paar.

Zoals het hoort natuurlijk ;)
 
Zo net terug
Wat een vette dag heb echt gelache onderandere met dank aan:
Artur (vervoer/nachtbraker)
Gideon (bierhomie)
5th
rolf,Enzo(daniel),Dennis
Daniel raceroxie hoop dat de fotows beetje vet zijn geworde ;)
RobinV (rebin)
En die kerel van die Buxy met nieuwe dpr :) (sorry weetje naam niet meer)
enz enz.

Verder vond ik het leuk georganiseert,
veel aandacht gehad met scooter en het was meestal wel druk bij de ST.net stand.
Inne nog bedankt voor de sticker en ons excuus dat we zo laat waren :p
En de rest van de crew

Verder ben ik benieuwt naar fotows,

Groeten

Patrick
 
Ik wou eigenlijk ook heen.. maar me zus moest weer meedoen met autocross en vroeg of ik weer kwam kijken wat ik dus heb gedaan..

Had er helemaal niet zoveel van verwacht..
Volgend jaar toch wel ff kijken:D ziet er leuk uit.
 
Ben ook alweer ffies thuis, ga nu foto's op pc zetten (o.a. ook van bodypaint chick;)) en zet ze morgen/van de week wel online.

Heb iig een erg vette dag gehad, hoop mensen gemeet en er zijn ook weer een hoop foto's van me scooter genomen:D:D
Ben ook nog op de testbank geweest en had daar een score van 15PK mjah bank had een rol van 425KG en me achterband was extreem glad, had hem ingespoten met tyreshine voor de show:p
BTW roufs zip had 20.4PK

BTW ongecorrigeerde score was 17PK dus valt allemaal wel mee
 
Last edited:
Heb vandaag leuke dag gehad met wat members :D. heb ook wat pics van jullie en zal ze vanaaf of morgen ff upload en posten.

@ 5th patrick. ik heet dennis:p

@ Raceroxie hij loopt ziekelijk voor een team :D
 
Voorproefje :love:
3a162ccc75.jpg



@Speeddrake: Thnks man
 
Last edited:
Raceroxie said:
Ben ook alweer ffies thuis, ga nu foto's op pc zetten (o.a. ook van bodypaint chick;)) en zet ze morgen/van de week wel online.

Heb iig een erg vette dag gehad, hoop mensen gemeet en er zijn ook weer een hoop foto's van me scooter genomen:D:D
Ben ook nog op de testbank geweest en had daar een score van 15PK mjah bank had een rol van 425KG en me achterband was extreem glad, had hem ingespoten met tyreshine voor de show:p
BTW roufs zip had 20.4PK

BTW ongecorrigeerde score was 17PK dus valt allemaal wel mee

rouf zij tegen me dat de rol 700 kilo woog... verder een leuk dagje verschillende mensen gemeet en me ingeschreven voor stage 6 cup +ralf+
 
Speeddrake said:
Heb vandaag leuke dag gehad met wat members :D. heb ook wat pics van jullie en zal ze vanaaf of morgen ff upload en posten.

@ 5th patrick. ik heet dennis:p

@ Raceroxie hij loopt ziekelijk voor een team :D



volgens mij reed je op de trugweg nog langs een 90km/h blauw rijdende sx ;)
 
zo eindelijk gedouched en lekker fris weer :W

Vond het vandaag (en ook zaterdag avond) echt super, zaterdag dus wezen stappen met pattie en TomK en nog wat 5th mensen enz.
zondag waren we eigenlijk te brak om voor 10 uur in utrecht testaan (een nacht vol takielja, bier en champagne)
Verder natuurlijk ook mijn excusses voor het telaat komen :*

dus weer lekker geouweh0er, gevlamt en vette picca's laten maken. Ook wou ik de st.net crew van vandaag ook bedanken, het was vet !! en natuurlijk ook bedankt voor het st.net polo en de agenda :W :~

en zeker voor herhaling vatbaar....
 
@ Raceroxie: mooie rookwolk nog trouwens! +ralf+

Was wel lekker dagje veel gelachen en ook nog rondgesnuffeld en een paar mensen gemeet.

was wel voor herhaling vatbaar,

stond ook nog een zieke motor met turbo erop met 316 pk ofzo


Gr.Enzo
 
Aeroxgeil:W:W
1fe99dc56e.jpg

6c2d7dd3e9.jpg


Morgen de rest ben nu aardig moe:p



@ Enzo Thnks rookte idd aardig alleen me underseat was er niet zo blij mee:( maar die is alweer netjes opgepoetst:p
@ Arthur klpt dat zei ik ook al 20.4 had die volgens mij
 
Last edited:
T was weer erg vet! veel mensen gesproken!

ST.net stand zag er vet uit! kwam er gelijk al bovenuit toen ik binnenkwam.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top