Slome said:Dan moet ik jou zeker net hebben misgelopen. Ben van 9 tot nog na het opruimen aanwezig geweest...
Buiten Fred liep er nog 1 persoon met een ScooterTuning.net Crew shirt aan, aangenaam, die persoon was ik.
Bas/Freezer ook misgelopen vandaag :|
BojT wel gemeet +ralf+
Arthur uiteraard, met zijn toffe helm :+
Daniel weer (gvd ga dat ding nou motorisch es doen man Je heb die carb toch niet voor niets gekocht :X )
En nog zooitje andere die ik intussen OF al kende, OF niet meer weet wie het nou precies waren.
Ik moet zeggen: Vrouwvolk liep er genoeg rond, heb me goed vermaakt
Speeddrake said:JAA dat klopt was jij dat hahah. ik zag al een dikke intercooler en wij maar expres langzaam rijden in de hoop dat je ff voorbij kwam want wilde hem van dichtbij zien dikke auto hoor
greet dennis
Niet eens gezien, kun je het me ooit vergeven?Freezer said:Ik zwaaide nog, maar nee :X
[5th]patrick said:pfff wie niet
vette fotows ook veel die ik heb gemaakt
die die frontale fotow van die chicks zijn vet
greetz
Met het idee om alvast wat vrienden in te lichten? of zomaar uit echte interesse?Ronnie said:We waren pas op een industrieterrein ff aan het branden, kwam er ook een man van 40 ongeveer kijken, hij vond het helemaal het einde en vroeg of we vaker kwamen
Slome said:Met het idee om alvast wat vrienden in te lichten? of zomaar uit echte interesse?
.