18 september - ST.net @ StreetOrTrack

Status
Not open for further replies.
Daarom was dit ook zo vet, kerels met streetfighters van 200+ pk's (d8 ik) gingen uit echte interesse vragen, over het hoe en wat om mijn scooter, sommige mensen zag je ook wel kijken van wat doen die 'dingetjes' hier maarjaa je kan ze niet allemaal mee hebben.
Ik weet wel dat het een goed plan was en is om op veel activiteiten te staan met een ST.net stand, het is leuk en positief in hoe de mensen over scooter rijdende jochies denken ;)

Dus Inne (en de rest) petje af, en als er weer zoiets is... ik van de partij (als t mag :p)

@ 5th Patrick: kga me best doen te onthouden wie je nu bent -:-
 
Valt het iemand ook op dat het echt een hele "Scene" wordt in de 2 wieler wereld?

Want ik denk dat de gedachte van wheeliende sjonnies nu wel een beetje gescheiden is van het "proffesionele" volk vinden jullie ook niet?
 
[5th]Nick said:
Valt het iemand ook op dat het echt een hele "Scene" wordt in de 2 wieler wereld?

Want ik denk dat de gedachte van wheeliende sjonnies nu wel een beetje gescheiden is van het "proffesionele" volk vinden jullie ook niet?

AMEN :)
 
[5th]Nick said:
Valt het iemand ook op dat het echt een hele "Scene" wordt in de 2 wieler wereld?

Want ik denk dat de gedachte van wheeliende sjonnies nu wel een beetje gescheiden is van het "proffesionele" volk vinden jullie ook niet?


Reken er maar niet op... Ga voor de grap eens op het motorforum kijken. Onder de jongeren weten ze misschien wel dat er ook profs zijn, maar het merendeel denkt nog steeds aan overlast en wheeliende jongeren door de menigte. (en vaak terecht)
 
Enrico@Sprinter said:
Reken er maar niet op... Ga voor de grap eens op het motorforum kijken. Onder de jongeren weten ze misschien wel dat er ook profs zijn, maar het merendeel denkt nog steeds aan overlast en wheeliende jongeren door de menigte. (en vaak terecht)


Daar ben ik het ook mee eens, ik denk dat het te vroeg is om het nu al een prof scene te noemen want zo word het nog lang niet door iedereen gezien, zelfs niet door het merendeel. Wel denk ik dat we met dingen als SoT op de goede weg zijn om dat negatieve overlast gezwam deel achter ons te laten en een goede reputatie op te bouwen!
 
ik hoop dat die goede reputatie te realiseren is...
want je blijft natuurlijk altijd van die sjonnies met een nrx en vooral zonder helm, want je haar moet natuurlijk wél goed zitten, houden. :|
 
BojT said:
ik hoop dat die goede reputatie te realiseren is...
want je blijft natuurlijk altijd van die sjonnies met een nrx en vooral zonder helm, want je haar moet natuurlijk wél goed zitten, houden. :|


Er worden wel telkens meer regels getroffen om die sjonnies buiten te houden, en dan kunnen wij als het volk binnen een meeting een goede reputatie opbouwen omdat we ons dan als een aparte groep opstellen.
Denk ik.... ;)

Had Inne niet een heleboel foto's geschoten? ben wel benieuwd namelijk.
 
mee bezig, moet eerst ff nog andere dingen fixen voor SMP dit weekend :)
Beetje stom om pas komende week de T-shirts klaar te hebben etc 8P
 
Razma said:
mee bezig, moet eerst ff nog andere dingen fixen voor SMP dit weekend :)
Beetje stom om pas komende week de T-shirts klaar te hebben etc 8P


haha maakt niet uit hoor, indd die t-shirts gaan voor. Doe maar rustig aan die foto's komen wel ;)
 
Ik heb nog een verrassing voor Speedrrake's pa !
... heb twee mooie pagina's geregeld voor z'n gixxer in Fighters mag !!!!
Net de bevestiging binnengekregen ... !

speeddrake_gixxer_1.jpg


speeddrake_gixxer_2.jpg
 
ding knalde goed 8P k dacht nog aan een sprintje met hem, maar later dacht ik: vergeet het maar met me brommer hahahaha

iig hele vette foto's :~
 
Razma said:
Ik heb nog een verrassing voor Speedrrake's pa !
... heb twee mooie pagina's geregeld voor z'n gixxer in Fighters mag !!!!
Net de bevestiging binnengekregen ... !

Inne harstikke bedankt ook namens me pa die nu met een big smile :D op de bank zit ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top