Welke opleiding ga jij volgend jaar doen?

Marcie said:
En anders ben je de sjaak:X

Hoeveel punten heb je als ik vragen mag:)

Ik sta nu op 42:X Moet dus nog 1 toets halen van de 3 dan ben ik over8)
Beter lukt dat anders wordt ik echt gek!!

Ik zit wel goed hoor, dit is dus mijn 1ste jaar en zit nu op 45 (moet er 40 hebben om over te gaan). en heb nog 2 toetsen die ik moet herkansen, dus kan de 50 nog wel halen. Maar voor propedeuse moet ik 60 hebben.
 
InsaneMalebrain said:
Volgend jaar 2e jaar Autospuiter, en daarna zowieso nog Eerste Autospuiter (2 jaar) en waarschijnlijk nog wat cursussen

Je deed toch CMD aan de NHL?

Vorig jaar nog met je erover gesproken, omdat ik opleiding ook miss. wilde gaan doen.
Wrom gestopt?
 
ChecAeroX said:
Je deed toch CMD aan de NHL?

Vorig jaar nog met je erover gesproken, omdat ik opleiding ook miss. wilde gaan doen.
Wrom gestopt?

Je hebt de verkeerde voor je, dat is LennarT (zonder D :p)
Deze knakkert komt niet uit friesland, maar uit zeewolde.
 
Marcie said:
En anders ben je de sjaak:X

Hoeveel punten heb je als ik vragen mag:)

Ik sta nu op 42:X Moet dus nog 1 toets halen van de 3 dan ben ik over8)
Beter lukt dat anders wordt ik echt gek!!


Sta ook @ 42 punten :) Moet ook nog 1 toets van mechanica of wiskunde halen(van de 3) om een bsa uit te sluiten. Mja anders is er altijd nog een herkansing :)

Dan hopelijk 2 dejaars Industriel Product Otwerpen
 
mad max said:
Lucht- en Ruimtevaart Techniek, TU Delft.
Respect :W Als je dat een beetje volhoudt... Heb Werktuigbouw gedaan in Delft, bij een toets die we samen met L&R hadden had bij ons 5 % een voldoende :)rolleyes: ) en bij hun gewoon 25% :+ Er waren daar toen zelfs 10en gevallen, die mensen daar zijn echt f*ckin' geniaal ofzo :p

Oftewel, zwaarste studie te krijgen in Delft, succes iig :)
 
ik hoop piloot te worden bij de luchtmacht:p
heb er al wat keuringen opzitten en ben net voor 2 weken geleden door de flight simulator gekomen. (dus er is goede hoop:p)
was trouwens ook op sbs6 (actienieuws:D) maarja dat boeit niet:p
mocht ik niet door de laatste paar keuring heen komen dan ga ik HTS autotechniek doen in Arnhem.
 
Heb dus even een vraagje: Blijf dit jaar dus weer zitten:+
Ga volgend jaar dan ook TOP Havo doen.
Hebben meer mensen dit gedaan (4 en 5 havo en 1 jaar) en wat zijn jullie ervaringen?
 
Ik heb mn inschrijfpapieren van EUR nog steeds niet binnen. Al gemailed maar nog niks gehoord. Sta volgens IB wel volgend jaar daaar ingeschreven.....
 
2e jaar mbo procestechniek .....

:X heb een heel jaar niks gedaan en alles gehaald.. :z

en 1600 euro rijker.... *D ivm met prestatie beursen
 
Heb nog geen inschrijvingspapieren gehad voor de Universiteit Utrecht. Ben al wel aangemeld voor de studie maar dus nog niet voor de Universiteit en faculteit zelf. Zou als het goed is half juli komen, maar als het er de 16e nog niet is ga ik meteen bellen omdat ze het begin augustus al binnen moeten hebben, zijn ze lekker laat mee dan.
 
ik ga zelfstandig ondernemer mbo en daarna het hbo gedeelte
tegelijk doe ik ook reclame en mode fotografie erbij op zaterdag

edit: zelfstandig ondernemer in harderwijk
en fotografie in apeldoorn en amsterdam
 
Mechanic said:
Respect :W Als je dat een beetje volhoudt... Heb Werktuigbouw gedaan in Delft, bij een toets die we samen met L&R hadden had bij ons 5 % een voldoende :)rolleyes: ) en bij hun gewoon 25% :+ Er waren daar toen zelfs 10en gevallen, die mensen daar zijn echt f*ckin' geniaal ofzo :p

Oftewel, zwaarste studie te krijgen in Delft, succes iig :)

schijnt echt goed te sucken idd, ik doe atm wtb in delft.
rooster van l&r is ook niet altijd even prettig :+
 
mag ik ook een topic aan gaan maken met van, "Je bent geslaagt, geen gezeur meer met school en je gaat werken, maar waar" :X:X:X:X hahaha

Ik heb al mijn diploma's nu, (Mavo, Eerste monteur sterkstroominstallatie's, en een curses VCA). Dus ik ga nu werken, en over 1 jaar ga ik beginnen in de avonduren, technicus te worden i.p.v. eerste monteur..
 
maik said:
Ik ga MER richting vastgoed en makelaardij doen op Fontys eindhoven... Maar ik zit nog te twijfelen om in tilburg naar de UvT te gaan, en daar international business te doen.

International Business gaat een vriend van mij ook doen. Ook Tilburg btw (dat is toch de enige plek waar dat kan, of kon het ook in Maastricht?)




Zelf zit ik nog een beetje te twijfelen. Het wordt ofwel Criminologie (WO) ofwel werktuigbouwkunde (HBO). Is er iemand die dit laatste al gedaan heeft die mij er wat meer over zou kunnen vertellen, zou het zeer waarderen?!? Want bij Open Dagen krijg je nu ook niet een precies beeld van hoe of wat.

BVD,
Nick.
 
SuiD said:
volgend jaar algemene operationele techniek op het ROC nijmegen
klas al gemeet, komt wel goed :W
Dat is echt een kut school naar wat ik gehoord heb, wordt alleen maar gejat en het les gebeuren is echt te slecht voor woorden....mjah dat is wat ik gehoord heb +pippi+
 
ROC aventus Apeldoorn

Commerciëel bedrijfsleider/ondernemen kleinbedrijf , is BOL 4

ik stroom alleen in het 2e jaar in , omdat ik van HAVO kom, zit bij 20 andere havo'ers in de klas....we zien ut wel :z
 
Back
Top