Welke opleiding ga jij doen? #2

Status
Not open for further replies.
Dat zijn er dus 17 fout van de 60 waarmee je het nog kan halen. :p Gaat het trouwens over Spss of statistiek? Spss is natuurlijk gewoon excell voor liefhebbers.

Ik heb trouwens volgende week m'n eerste tentamen van de master en vrijdag zelfs nog een. Ben benieuwd :)
 
Ik heb een take-home waar ik 3 dagen voor heb :D. Nog een eindpaper van een ander vak. Derde vak krijg je geen cijfer voor. Alleen aanwezigheidsplicht, opdrachten inleveren en punten collecteren :D
 
Zijn er serieus mensen die hier een master volgen int buitenland?
Ik zit er serieus aan te denken. Over een ruim jaar heb ik me bachelor. (feb 2010) en kwil in sept 2010 graag een master doen in canada.
Financieel heb ik de tijd om geld te sparen, ook heb ik nog tijd om alles te regelen en mijn engels op te doen.
T lijkt me supervet, en een ervaring die ik alleen nu kan doen. Verder wellicht nooit meer.
Kzat te denken aan de queens in Kingston. Mensen die dit gedaan hebben of kennissen. Hoe ervaren die dit, want op internet lees ik dat het geweldig is. Kheb daar ook familie wonen, dus die weten precies hoe alles in elkaar steekt qua studies, instanties en regelgeving :)
 
Dat zijn er dus 17 fout van de 60 waarmee je het nog kan halen. :p Gaat het trouwens over Spss of statistiek? Spss is natuurlijk gewoon excell voor liefhebbers.

Ik heb trouwens volgende week m'n eerste tentamen van de master en vrijdag zelfs nog een. Ben benieuwd :)

Puur SPSS, dus al die dingen uitpluizen en berekeningen doen volgens bepaalde theorie :X
 
Puur SPSS, dus al die dingen uitpluizen en berekeningen doen volgens bepaalde theorie :X

Wj hadden ook zon SPSS toets een keer, dat was de toets om je gemiddelde mee op te hogen... Negens en tienen waren meer regel dan uitzondering. Het statistiek tentamen echter... :x
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top