Welke opleiding ga je doen? #3

Advertisement - register to remove this

Ik ga aan een groene (lees; militaire) opleiding Verpleegkunde beginnen. Hij duurt ongeveer 4 jaar nadat ik de KMS (Koninklijke Militaire School) heb afgerond, zodat ik onderofficier ben. Ik vermoed dat niemand op dit forum deze opleiding ooit gedaan heeft of gaat doen, maar ik denk wel dat er overeenkomsten zijn met de burger opleiding Verpleegkunde. Ik moet ook zo'n 2 van de 4 jaar stages lopen in normale ziekenhuizen. Na deze opleiding kan ik ook zo in een ziekenhuis beginnen.
 
Doe nu 4de jaar van Logistiek en technische vervoerskunde, Hogeschool-Rotterdam. Ben er redelijk doorheen gefietst dus ik denk dat ik er nog een master achteraan doe. Alleen nog ff kijken hoe en wat.
 
volg de opleiding 1e graads docent Lichamelijke Opvoeding Speciaal Onderwijs :)
aan de Fontys Sporthogeschool in Tilburg.

erg leuke studie..
wel zwaar :X
je krijgt ff alle ziektebeelden voorgeschoven, handelingsplannen, vakwerkplannen en daarnaast nog de stof voor de reguliere studie voor docent LO..

zit nu in het 3e jaar... gelukkig et 2e jaar ingestroomd vanuit het CIOS.. dus een jaar gewonnen.. maar heb nu al zoveel studieschuld dat ik dat jaar wel weer in kan leveren strax :D
 
Hilly, morgen ook tentamen Internationaal doen? Heb er zelf nog niet echt vol vertrouwen in. Bij de 1e practicum opdracht 12/15 gehaald, benieuwd naar de 2e. Tentamen beetje dubbel gevoel over.
 
2e jaars Sociologie nu met propedeuse op zak (Eur). Kheb nu weer een filosofie vak. Tip van het huis: Ga nooit filosofie studeren:p
 
Ik doe nu Digitale Communicatie op de HU in Utrecht. Vind de studie best leuk alleen heb naast mn studie echt geen sociaal leven meer. Moet zoveel doen dat is echt a-relaxed.

De reden van dit huiswerk festijn... vorig jaar hebben studenten geklaagd dat de opleiding te makkelijk was. Dus nu zitten wij echt met hopen huiswerk...
 
Ik ga aan een groene (lees; militaire) opleiding Verpleegkunde beginnen. Hij duurt ongeveer 4 jaar nadat ik de KMS (Koninklijke Militaire School) heb afgerond, zodat ik onderofficier ben. Ik vermoed dat niemand op dit forum deze opleiding ooit gedaan heeft of gaat doen, maar ik denk wel dat er overeenkomsten zijn met de burger opleiding Verpleegkunde. Ik moet ook zo'n 2 van de 4 jaar stages lopen in normale ziekenhuizen. Na deze opleiding kan ik ook zo in een ziekenhuis beginnen.


Dan zit je praktisch bij mij om de hoek :p

Ik ben vandaag begonnen aan auto techniek, hoort bij mijn nieuwe functie :)
 
Ik doe nu Digitale Communicatie op de HU in Utrecht. Vind de studie best leuk alleen heb naast mn studie echt geen sociaal leven meer. Moet zoveel doen dat is echt a-relaxed.

De reden van dit huiswerk festijn... vorig jaar hebben studenten geklaagd dat de opleiding te makkelijk was. Dus nu zitten wij echt met hopen huiswerk...
Welke faculteit zit je? FNT? :)
Daar zit ik namelijk :)
 
Heb btw afgelopen zomer ook eindelijk eens een propedeuse gehaald :X

Wat deed jij nou eigenlijk, econometrie toch? Had mn propedeuse ook pas aan einde van tweede jaar, maar in principe stelt het toch niets voor bij de Erasmus. Heb er zelfs nooit een papiertje voor gehad ofzo. Hoop trouwens komend blok eindelijk mn bachelor af te maken, mag ik eindelijk BA voor mn naam zetten :+

Over twee weken een take home tentamen (8- staan die voor 45% telt) en een eindpaper schrijven voor ICT vak.
 
Broertje studeert nu psychologie en filosofie aan de uni in Leiden.
Je moet er maar zin in hebben. Wat een kutvakken joh. Ben blij dat niet iedereen hetzelfde is :D
 
Hilly, morgen ook tentamen Internationaal doen? Heb er zelf nog niet echt vol vertrouwen in. Bij de 1e practicum opdracht 12/15 gehaald, benieuwd naar de 2e. Tentamen beetje dubbel gevoel over.

eyy. ja ik ook. kzie t wel morgen. wiskunde maak ik me meer zorgen over.

khad 15/15 bij eerste practicum :*

"Your result (15.0) is in the 9 best results. You belong to the top 2% (2%) for this exam." :p
 
Veel epistemologische/ontologische vakken? Vanochtend een tentamen over gehad, niet mijn ding.

Kzou ut niet zo goed weten, eerlijk gezegd. Methode vakken zijn wel in de minderheid maar in elk theorievaak wordt wel tot vervelends aangegeven wat de voor en tegens van een bepaalde onderzoeksopzet zijn die tot een bepaalde theorie leiden.

Of bedoel je heel wat anders:D
 
Back
Top