Welke opleiding ga jij doen #2

Status
Not open for further replies.
vooral met wiskundige vakken blijk dat ik nu moeite heb.
bijna alle vakken zijn wiskundig ingesteld.

even een paar opties open houden

- Leraar natuurkunde(ook erg zwaar ben ik bang)

DAT LIJKT MIJ NIET VERSTANDIG! :D
 
VMBO wiskunde examen en 'wiskunde' op het HBO, ja natuurlijk zit daar een groot verschil tussen.

Maar het is wel vervelend als je je voor 100% inzet en het nog niet haalt.

Ga operatie-assistent doen, mooi vak ;).

ja idd.. ik ga me 100% inzetten dan heb ik voor mezelf iig het gevoel dat ik me best gedaan heb.

Ok assistent mooi vak hoezo ? ervaring ?
 
opleiding IE is nog wel heel erg technisch.

ik heb (met het MBO) een half jaar meegelopen (doorstroomtraject) op de HU zowel van IE als I als systeembeheer kunnen proeven maar het is erg technisch en vrijweinig commerciel is mijn ervaring.
 
Wel ervaring met paramedische opleiding (fysiotherapie). Het gaat over het menselijk lichaam en dat is voor mij het meest interessante wat er is, daarom zei ik het ;).

Maatje van me is afgestudeerd op HBO met fysiotherapie, maar zie maar eens een vaste aanstelling te krijgen. Her en der heeft hij wat middagen/avonden, maar een volle aanstelling kan hij nergens krijgen.
 
Is best wel een opleiding zelfs, of het ook een 'goede' opleiding is vind ik wel meevallen. Je leert er weinig over veel, dus veel onderwerpen met weinig diepgang. Mijn vriendin heeft het gedaan en was zo ontevreden toen ze d'r diploma had dat ze een master is gaan doen.

Daarom juist, ik heb namelijk nog geen idee wat ik wil, daarom lijkt dit mij ook wel wat, en je master erachteraan doen staat natuurlijk ook nooit verkeerd op je cv:p
 
heeft iemand trouwens ervaring met HBO bouwkunde?? klasgenoot zit erover te denken, maar heeft niet echt idee waar het precies over gaat, is het meer met tekenen en plannen of heel veel met wiskundige berekeningen, over hoeveel kg een stalen balk kan hebben bijv.
 
Maatje van me is afgestudeerd op HBO met fysiotherapie, maar zie maar eens een vaste aanstelling te krijgen. Her en der heeft hij wat middagen/avonden, maar een volle aanstelling kan hij nergens krijgen.

Klopt is lastig. Zijn niet veel fysiotherapeuten die full-time aan de slag kunnen.

Maar ik denk toch dat ik geen voldoening ga halen uit me HBO, ga daarna nog een master doen of bewegingswetenschappen.
 
Nog 2 weekies en dan zit mn stage er bij Rabobank Nederland weer op.
Toen ik begon had ik echt zin in de stage.. maar nu heb ik juist weer zin in school. Lekker op verschillende tijden naar school en sporten wanneer je wilt. :W
 
Komend schooljaar begin in aan de NHTV in Breda aan Vrijetijdsmanagement. Het verkorte traject.

Loop nu ook stage en moet ook bekennen dat ik weer zin in school heb. Ze willen hier wel een contract aanbieden maar ik wil nog niet gaan werken, ben ik denk ik nog te jong voor.

Maar eerst de loting voor de opleiding afwachten. Ze (studenten NHTV) zeggen wel dat je ervan uit kan gaan dat je doorkomt.
(het is een centrale loting btw)
 
Zullen mensen het nu gaan begrijpen :p.

In R'dam ligt de nadruk op sociaal-economische geschiedenis. In Leiden/Groningen is dit weer heel anders. Ontwikkeling/Opkomst (massa)media heb ik me officieel in verdiept. Scriptie gaat ook over sportjournalistiek in Nederland :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top