Welke opleiding ga jij doen? #2

Status
Not open for further replies.
Wat voor een werk doe je ernaast als ik vragen mag??
Bied je baas je ook voldoende mogelijkheden om ernaast te gaan studeren, ik kan me voorstellen dat het heel zwaar is als je 40 uur werkt en daarnaast nog een HBO volgt

Ik werk 40+ uur in de week en doe HBO ernaast. 1x college in de 2 weken op zaterdag, rest is zelfstudie. Prima te doen, eerste cijfer terug gehad; 7.8 :W
 
Ik zit nu 3e jaar deeltijd hbo en dat bevalt prima naast een meer dan fulltime werkweek. Af en toe een beetje plannen, maar ik kan nou niet zeggen dat het zwaar is.
 
Nog mensen die tips hebben om aan respondenten te komen? Minimaal een HBO achtergrond (liefst hoger) en een studie die iets met business te maken heeft...

Wordt een beetje gek van het zeulen met zon enquete hierzo namelijk. :+
 
Kreeg vandaag een flashback naar een post van Nicolas van een paar dagen terug. Bij aanwijzen van Thesisonderwerp moet ik ook een motiviatie tikken :+
 
In het verleden heb ik een bril gedragen wegens scherpte problemen en dieptezicht (dat een bril niet corrigeert). De oogarts had destijds aangegeven dat het niet perse noodzakelijk was dat ik een bril zou dragen als ik vind dat mijn zicht prima is. Dus ik draag al bijna 12 jaar geen bril meer.

Afgelopen week even mn ogen laten testen. Mijn slechte ogen zijn altijd de rede geweest dat ik me nooit heb aangemeld als vlieger. Ik was toch erg benieuwd hoe het er nu voor staat.

Conclusie; beide ogen 0.25dpt (dat is niets), uitstekend dieptezicht en contrast vermogen. Aanmeldingsformulier selectieprocedure klu wordt van de week opgestuurd. :eek:
 
Heb het ook ooit geprobeerd. Werd geen succes jammergenoeg :+ . Kon wel door voor selectie van luchtverkeersleider, maar daar had ik geen trek in.
 
Heel tof Xander! Luchtverkeersleider ga ik zeker ook nog eens proberen, heb het altijd al willen worden. Maar dan moet ik geloof ik eerst nog wat wiskunde afronden.
 
Om welke reden ben je afgeketst?

Handelingssnelheid. In principe heb ik toen gewoon dom gehandeld. Je moest op niveau 5 zitten en ik had niveau 4. Je mocht vragen overslaan (random moeilijkheids gehalte), maar ik ging alle vragen gewoon af met nadenken. Had amper fouten gemaakt, maar net te weinig antwoorden binnen die tijd gegeven.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top