Voorbereiding 2008 (Nu al, ja nu al)

ja we doen alles op ons gemakkie maarja verwacht niet te veel want kan ook al gelijkt keihard kapot lopen of helemaal neit werken maar als ik een grafiek heb zou ik het sturen



mij doelling is om een blokkie voor elkaar te krijgen dat goed loopt en heel blijft voor de rest heb ik vorige seizoen een brommer gehad die soms ze goeie dagen had en ook veel slechte dagen
 
Last edited:
oke nu even serieus!

Aangezien me broer 2 open 70 blokken heeft en hij met de aanbieding kwam dat ik zo blok mocht gebruiken heb ik zo blok in me bezit maar de big end van dat blok is eruit gelopen. we hebben zo nieuw drijfstang ,big end en die lagers bestelt en hoop dat het deze week binnen komt!

voor de rest heeft hij het nieuwe cartersetje al getunend en uitgekotterd voor de rest zal er niet veel aangebeuren omdat alles is toen die tijd door henk slinger gedaan en gewoon goed liep,dus als die krukas spulletje der zijn zullen we heb blok in elkaar zetten en netjes weg zettenen dit is niks speciaal specials aan ook gewoon met speed!

voor de rest had ik nog een cartersetje liggen en daar gaan we het een en ander proberen die onbekende cilinder wat ik zei is gewoon dat we een zelfgemaakt cilindertje gaan maken en eigen uitlaat en eigen inlaat dat komt ook onder een zip sp 2000 waar mee ik ga testen of het blok heel blijft en goed loopt


thats all for now focks

dus je gaat een 2000 zip halen??

snap er niks meer van
 
Het is arnOUDd Mitchell...ennuh...misschien wil hij helemaal niet dat mensen dit weten, dus beter gewoon dat soort dingen over de PM vragen ;)
 
heb dit weekend ook maar een zip sp gekocht, half december ophalen :W zou eerst met een sonic gaan rijden, maar toch maar van dat idee afgestapt :+

hoe staat het met de rest? iedereen ook al volop bezig?
 
Al klaar met meten dan ;)?

Mijn kappen zijn bijna klaar.. frame is vervangen, alles zit er weer op.. Nu alleen nog effe het blok weer verfrissen, alles nalopen, en dan de Carmo monteren...-:-

Daarna gaan we wel met jouw blok aan de slag.. We hebben een goede basis toch? (al zou je geen EGT heten om het 180 graden anders in elkaar te zetten ;))
 
tjah sander, wat is voldoende vergeleken bij mij?:p


vergeleken met jou heeft sander dik veel pk's! Die betrouwbaar zijn en het volhouden tot eind van de race.

Misschien dat jou nieuwe tuner je wat pk's kan geven dat wil nog niet zeggen dat jij ze maakt, Sander daar integen wel ! Die kan het zelf regelen.
En aangezien ook jij nog steeds aan het leren sturen bent is het niet van belang om meer dan 21 pk te hebben.

:)
 
Richard is weer eens te serieus.

qoute:

En aangezien ook jij nog steeds aan het leren sturen bent is het niet van belang om meer dan 21 pk te hebben.


Deze zin klopt niet, ik had meer ervaring als sander en kan cker weten een stukje beter sturen als hij. Toch liet hij me mijlen ver achter en kon hij bij Emmen zelfs de kopgroep bijhouden. Het was voor hem dus wel erg handig om veel pk's te hebben.
 
is het niet verstandiger om gewoon te wachten tot volgend jaar? :)
dan weten we precies wie er 30 pk heeft, of wie er stuurt als rossi..
 
ik acht sander wel beter met sturen dan jou patrick. Want sander heeft net zo veel vermogen als ik had :) of tewel in normaal nederlands het vermoegn van sander was oke maar niet optimaal. En dus klopt het niet dat pk's handig zijn. Hij stuurt gewoon beter dan ik en jij. Alleen heet hij af en toe wat foutjes gemaakt.

Gelukkig zit ik inderdaad nog in het leer proces :) maar heb al voldoende geleerd om sommige mensen gewoon achter me te houden :D ( noem geen namen bij deze )

BErre :p sommige mensen die 25 + pk hebben :p gaan in dromenland leven. Als ze dan wakker worden hebben ze ook nog een goed gevulde bankrekening nodig om het te bekostigen ;)
 
Back
Top