SBO Race - Veldhoven- 1 juni 2008

... zie ik om een of andere reden die fotos van de ptis niet? of zijn er geen . ( omdat je zegt fotos geupload ) zie enkel de scootjes
 
Jah.. gevallen, erafgereden, achterovergeslagen ofwat?

(ik stond toen mn pak aan te trekken....)

soort van eraf gereden oid..
uitkomen de 1e bocht na startfinish.. rechte stuk op..
met zn 2tjes naast elkaar door de bocht ofiets.. en hoe het precies ging heb ik niet gezien..
 
ik ben vrijdag idd geopereerd. Ik heb/had een zeldzame bennt fractuur. Dus ik ben nu een schroefje rijker. En ik zit de komende 4 weken nog in het gips.

Hoe het is gebeurd? Ik kwam met een rijder de eerste bocht uit, ik op het asfalt en hij op het gras. Hij zat halverwegen mij, en heeft me achterkant een zet gegeven. Ik ben toen gevallen en hij over mij heen. Kan ook een iets andere variant zijn, maar dit is wat ik me kan herinneren. (het ging zo snel)
 
Foto's boeien me geen kont, ik wil de uitslag van het kampioenschap zien!! Dus de mensen aan wie gevraagd is of ze nog het een en ander qua uitslagen kunnen doorgeven aan Inne....doen! Luie aarsen :p
 
hoe meer ik erom vraag, wtf, andere fotos van scooterkes staan wel al online? mag ik dan al niet meer eens polsen ?

samen met de 200 andere wordt er dan nogal veel "gepolst" :+
Inne heeft al een aantal fotos gepost idd.. andere nog niet..
de Xdays zijn geweest.. Sluiskill is geweest.. al zijn daar geen tijden geregistreerd zijn het voor SBO toch drukke dagen geweest :)
daarnaast werkt Inne nu ook gedeeltelijk voor GoFast en aangezien er maar 24 uur in een dag zitten en 7 dagen in een week.. zal ook Inne haar tijd moeten indelen..
en dat gebeurt nu op deze manier..

enig idee hoelang het duurt voordat je een aantal fotos op internet hebt staan?
 
samen met de 200 andere wordt er dan nogal veel "gepolst" :+
Inne heeft al een aantal fotos gepost idd.. andere nog niet..
de Xdays zijn geweest.. Sluiskill is geweest.. al zijn daar geen tijden geregistreerd zijn het voor SBO toch drukke dagen geweest :)
daarnaast werkt Inne nu ook gedeeltelijk voor GoFast en aangezien er maar 24 uur in een dag zitten en 7 dagen in een week.. zal ook Inne haar tijd moeten indelen..
en dat gebeurt nu op deze manier..

enig idee hoelang het duurt voordat je een aantal fotos op internet hebt staan?

ik zie geen 200 andere iets zeggen , ik ben ver de enige en ja ik weet hoelang dat duurt, had nu niemand gereageerd op het mijne met " dan duurt het nog langer:)rolleyes:)" dan hadden we deze discussie niet, had razma dan laten antwoorden


:X
 
nee in dit topic niet maar de afgelopen maanden ben je niet de enigste geweest ;)

en waarom Razma zelf niet reageert?
omdat ze zelf af en toe kotsmoe wordt om hier steeds antwoord op te geven en ze buiten dit ook nog een leven heeft.. daarom
 
neenee vraag niet waarom :p
zei laat ze dat zelf doen hé , maar nvm eigl.
zo btw, jij bent dat dus die altijd mijn naam verkeerd uitspreekt :p
 
Back
Top