SBO Race - Veldhoven- 1 juni 2008

dat zou best kunne ;)
als jij die persoon bent met die lastige naam wel..

waarom hadde ze je nie gewoon jan genoemd? :+
 
Foto's boeien me geen kont, ik wil de uitslag van het kampioenschap zien!!
Tja.... hierover zullen de meningen verdeeld zijn....

mij persoonlijk boeit het bv niet al komt er pas in nov. een Stage6 kampioenschaps-stand.....:W

Gewoon omdat onze stand er (net als julie pics) al wél is en onze pics (net als julie stand) nog niet.... :p

Geduld is, in beide gevallen, een schone zaak. 8)
 
Tja.... hierover zullen de meningen verdeeld zijn....

mij persoonlijk boeit het bv niet al komt er pas in nov. een Stage6 kampioenschaps-stand.....:W

Gewoon omdat onze stand er (net als julie pics) al wél is en onze pics (net als julie stand) nog niet.... :p

Geduld is, in beide gevallen, een schone zaak. 8)

zo wou ik het verwoorden maar dat lukte me niet, waarvoor dank peet

@ vinnie haah jan lol
jij zegt
gè-offrie

terwijl het eigenlijk djofrie is (geoffrey)
greetz*D
 
én over de foto's van de Pitbike-klassen op Veldhoven....
hóe on-topic wil je het hebben.... :W

Maar... we wachten geduldig af. ;)
 
we hebben het gewoon erg druk, en hebben niet altijd de tijd om foto's op de site te plaatsen. de vorige keer stonden de pitbike's er als eerste op, en nu weer als laatste.

als er verder niemand meer reageerd ivm de stand in de stage 6 cup, zal het als zodanig worden opgenomen in het NK voor de volgende wedstrijd.
 
we hebben het gewoon erg druk, en hebben niet altijd de tijd om foto's op de site te plaatsen. de vorige keer stonden de pitbike's er als eerste op, en nu weer als laatste.

als er verder niemand meer reageerd ivm de stand in de stage 6 cup, zal het als zodanig worden opgenomen in het NK voor de volgende wedstrijd.

Remon is in iedergeval twee keer 10 geworden.
 
Foto's boeien me geen kont, ik wil de uitslag van het kampioenschap zien!! Dus de mensen aan wie gevraagd is of ze nog het een en ander qua uitslagen kunnen doorgeven aan Inne....doen! Luie aarsen :p
Typfouten/rekenfouten voorbehouden...
Dit wou je zien toch? :*

pronk 141
egt 138
roufs 135
gerrit hol 133
jack 103
 
Back
Top