SBO Race - Lelystad - 10 Mei 2008

Hehehe, idd was gezellig! :D
In ieder geval van harte gefeliciteerd met je overwinning, je ging als een gek!
Wel lastig dat dit precies moet gebeuren als pa Westerlaken er niet bij is.
Ik zeg volgende keer nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Thnx man! Ja, ik kies de momenten wel uit :D
Ik had m aan de tel na de eerste race: Jaja je lult, zeg nou maar hoeveelste je bent geworden 8P

Had jij nou die foto's van t podium enz? Of was dat t toestel van Leite?
 
punten kloppen niet op my laps.

ik was 2de reeks 3de en heb maar 19 punten ervoor gekregen

en bij manche 1 zit bv rob maier voor me maar die rijd niet mee in klassement dus alle punten zijn anders lijkt me?
 
Last edited:
Die gast met ze camera ook, gaat 2 minuten voor de start van kwali naar Pronk toe, blijven praten en interviewen, Pronk zat een btje op hete kolen geloof ik om de baan op te gaan :)

Hehe...hij had idd niet echt een hele goede timing! Maar wel een supertoffe gast...hij heeft plezier in wat hij doet iig! Maarja...kwali ging gelukkig nog best goed! ;)

Oja..en EGT...heb je al gezien dat je 1e staat @ klassement? ;)
 
hahaha, ja werd er net op geattandeerd, ongelooflijk, de wonderen zijn de wereld nog niet uit :p

Thnx man! Ja, ik kies de momenten wel uit :D
Ik had m aan de tel na de eerste race: Jaja je lult, zeg nou maar hoeveelste je bent geworden 8P

Had jij nou die foto's van t podium enz? Of was dat t toestel van Leite?

Vét! :)

Jebzz ik heb die pics, bliep ze wel ff over op de msnsjat als k je weer is online zie ;)
 
Afgelopen Zaterdag ben ik even wezen kijken.
Hier een paar foto's welke me maat heeft gemaakt.

2490371762_dc29f82387.jpg

2489551439_f7e654d71b.jpg

2490370752_7fed84700e.jpg

2490020899_8d21c5e56f_b.jpg

2490013025_bb88f36ca4_b.jpg

2490809190_58aaac22be_b.jpg
 
hoe kan dat eigenlijk.. ik weet cker dat ik geen stukje heb overgeslagen. heb juist elk rondje stil moeten staan in de training..
 
Ik zal ff kijken of mark de rest ook al online heeft gezet.. Dat zet ik die link hier wel ff neer.
 
Ik zal ff kijken of mark de rest ook al online heeft gezet.. Dat zet ik die link hier wel ff neer.

Is goed, anders moet je ze maar op schijf zetten voor Vincent ofzo. Dan zie ik ze dan wel eens. Mooi nummer heb je trouwens ;)
 
Ik sprak Mark net en vanavond pleurt hij ze in een album. En ander haal ik ze wel op en zet ik ze wel in een album :p

Ja #33 is de bom. Alleen Melandri zelf kan er niet zogoed mee overweg :p hahahaha.
 
K zag Pronk ook nog volgas op het achterwiel door het rennerskwartier gaan:

[IR]http://i31.tinypic.com/20uaauu.jpg[/IR]

En want nou geluids overlast in Lelystad, Bas had nergens last van :)

[IR]http://i26.tinypic.com/11udg0g.jpg[/IR]
 
Back
Top