SBO RACE 31/05 - 01/06 Lelystad

Ray niet alleen naar jou, maar ook naar andere die zich bij jou aansluiten (berre? ;))

Niet mee eens, iedereen doet hier maar alsof de rijders de bitch uithangen, zij alle fouten maken en de SBO afgelopen seizoen/winterstop gedaan heeft wat het moest doen....stop allemaal even met de 'ASSKISSING' mensen!

Natuurlijk...we weten allemaal waarom het allemaal kut ging en het kwam met name door een bepaalde factor die de sfeer verziekte, en laat duidelijk zijn...ik heb er alle vertrouwen in dat Inne met haar crew weer leven in de brouwerij krijgt, want dat is haar ten slotte op het lijf geschreven :D

MAAR...dat neemt niet weg dat wij als rijders geen recht hadden om de afgelopen maanden te bitchen! Vanaf nu moet het idd anders, iedereen helpt elkaar en samen staan we sterk. Maar wat de afgelopen maanden betreft hoeft niemand zich schuldig te voelen voor zijn gedrag, het was immers gewoon een puinhoop. De reglementen klopten niet/waren laat, de info over de stage6 cup Pro, de TC die zelf minder van het reglement snapten dan de rijders zelf, de sfeer die hier werd gecreeerd, de manier van vragen beantwoorden, geen stickersets, geen starterspakketten en zo kunnen we nog wel 1000 dingen noemen.

Ik vind...dat je als rijder (als klant!!!), die 1000en euro's en 100en uren aan tijd in zijn hobby/sport steekt dat je dan best kritisch mag zijn als er dingen niet in orde zijn. Kritiek is niet iets slecht of gemeen oid, het is gewoon keihard nodig om iets wat niet goed gaat weer op de goede baan te krijgen.

Tot op het moment van nu...nu wordt er aan ons als rijders GEVRAAGD of wij met dingen willen helpen, er is nu een normale COMMUNICATIE en dan moeten we idd niet gaan bitchen maar gewoon helpen. Maar ga alsjeblieft niet allemaal een wit voetje halen door te zeggen dat we in het verleden allemaal zo stout en stom zijn gewoon, want dat klopt gewoon niet!
 
Nee maar dit vind ik ook hoor Pronk, wij konden dan best normale kritiek hebben weet je, maar als er op een gegeven moment niet op een normale manier gepraat wordt met elkaar dan heeft dit toch niet echt een positief effect tot gevolg?!
Maar anyway, ook ik denk dat we op de goede weg terug zijn!
 
Back
Top