SBO Race - Lelystad - 10 Mei 2008

Advertisement - register to remove this

Tijd om eens echt te gaan vlammen want die vertoning op emmen wil ik niet meer zien van mezelf. Gelukkig voel ik me altijd prima thuis in de polder dus het komt hopelijk helemaal goed :+
 
K heb er ook zin aan :D

Hoop dat de weergoden ons wederom goed gezind zijn...

Ook nog ff proberen wat extra knollen uit het blok zien te toveren..
 
Ik ben al blij als ik ongeveer de zelfde resultaten heb als in emmen, ik denk dat emmen gewoon geluk was voor mij dat de rest zoveel pech had of zo.
Ik kan in iedergeval niet wachten ik ben al de godganzedag in m'n gedachte het circuit aan het rijden. Die bocht zo, daar het gas er op, daar remmen, pronk voorbij, half gas, vol gas door die bocht zo dicht mogelijk naar binnen..... en ga zo maar door :rolleyes:
 
Vooral die gedacht Pronk voorbij erin houden...dan zit je vast goed ;) Of hij moet weer langs de kant zitten met z'n homies :D

:*
 
Ik rij de rest van het jaar lekker nog met mn oude gare kappen, dan blijf ik er tenminste op zitten:)

Verder nieuwe zuiger erin en gaan met die sinaasappel.
 
Vooral die gedacht Pronk voorbij erin houden...dan zit je vast goed ;) Of hij moet weer langs de kant zitten met z'n homies :D

:*
Tja je moet toch een doel stellen voor jezelf he en ik zie in pronk dan een prima target wat ik het hele jaar kan gaan proberen. Sarik zal lastig worden die heeft zoveel vermogen in z'n scooter, misschien als ik de mijne radiografisch bestuurbaar maak dat ik hem dan bij houdt.

Er staat dat de rijder 70 kilo moet zijn niet dat hij op de scooter moet zitten :p

Maar ik denk dat ik toch nog een beetje ga testen, iets meer vermogen zou toch wel van pas komen denk ik.
Ik heb nog wel wat wensen voor de zip maar of het ook allemaal daadwerkelijk gaat werken....
 
Tja je moet toch een doel stellen voor jezelf he en ik zie in pronk dan een prima target wat ik het hele jaar kan gaan proberen. Sarik zal lastig worden die heeft zoveel vermogen in z'n scooter, misschien als ik de mijne radiografisch bestuurbaar maak dat ik hem dan bij houdt.

Er staat dat de rijder 70 kilo moet zijn niet dat hij op de scooter moet zitten :p

Maar ik denk dat ik toch nog een beetje ga testen, iets meer vermogen zou toch wel van pas komen denk ik.
Ik heb nog wel wat wensen voor de zip maar of het ook allemaal daadwerkelijk gaat werken....

Leuk dat zo veel mensen denken dat ik met een berg vermogen rij.
Kheb 17.5 tot 18.5 pk en een goed lopende scooter.
Ik zou het eerder zoeken in een goed lopende scooter dan in top vermogen.
Verheug me in ieder geval op lely om weer lekker te knallen.

gr sarik
 
Mij voorbij komen heb je op het rechte stuk niet zo heel veel voor nodig hoor, tenminste...niet als hij zo liep als op Emmen. De oorzaak van mijn topspeed probleem is daarentegen wel duidelijk. Ik had nogal problemen in mijn overbrenging, na 10 rondjes kakte het ding steeds volledig in, daarom moest ik met veels te lichte rollen gaan rijden zodat ik op het einde van de race ook nog een beetje toeren over zou houden

Maarja...het kwam er dus wel op neer dat ik de 1e 15 rondjes lekker 300 toeren boven het einde van mijn powerband aan het rijden was :winner:

Heb net even op de bank gekeken wat dat toerental deedt, maar dat was dus een dikke 1,5pk lager dan bij het goede toerental :(
 
Leuk dat zo veel mensen denken dat ik met een berg vermogen rij.
Kheb 17.5 tot 18.5 pk en een goed lopende scooter.
Ik zou het eerder zoeken in een goed lopende scooter dan in top vermogen.
Verheug me in ieder geval op lely om weer lekker te knallen.

gr sarik

Hey Sarik!

Inderdaad...daar had ik het dus ookal over met Meran, het vermogen is ook helemaal niet zo belangrijk, zeker niet als je in jouw geval een lichte rijder bent. Het belangrijkste is dat het ding constant loopt, gewoon heel de race hetzelfde toerental, lekker oppakken uit de bocht, etc. Daar zit de truc...en die hebben jullie iig goed onder de knie! Zie je in Lelystad...kijken of ik het je nu iets moeilijker kan gaan maken :henko:
 
Je mag lachen, maar ik ben sinds afgelopen zondag serieus bezig! :D Ben er nu helemaal klaar mee, vermogen zit wel goed in de machine (als mijn overbrenging ook ok is) maar ik kan Jacky en Sarik gewoon serieus niet bijhouden op het rechte stuk (en jimmy ook niet, maar die vlam ik toch wel in de bochten :*)

Ik weeg nu tegen de 90kg aan, Sarik zit op 60/65? Jacky op 70/75? Dat scheelt gewoon echt teveel zegmaar... :p
 
Je mag lachen, maar ik ben sinds afgelopen zondag serieus bezig! :D Ben er nu helemaal klaar mee, vermogen zit wel goed in de machine (als mijn overbrenging ook ok is) maar ik kan Jacky en Sarik gewoon serieus niet bijhouden op het rechte stuk (en jimmy ook niet, maar die vlam ik toch wel in de bochten :*)

Ik weeg nu tegen de 90kg aan, Sarik zit op 60/65? Jacky op 70/75? Dat scheelt gewoon echt teveel zegmaar... :p

sinds afgelopen zondag druk bezig?? volgens mij lagen er een aantal doosjes big mac voor je neus, bij de mcdonalds :D



Ik kan er helaas is lelystad niet bij zijn, baal er echt van.. Kan namelijk niet nog is een zaterdag vrij vragen, heb maar een beperkt aantal vrije dagen en daar zijn er niet zo heel meer van over :X
 
sinds afgelopen zondag druk bezig?? volgens mij lagen er een aantal doosjes big mac voor je neus, bij de mcdonalds :D



Ik kan er helaas is lelystad niet bij zijn, baal er echt van.. Kan namelijk niet nog is een zaterdag vrij vragen, heb maar een beperkt aantal vrije dagen en daar zijn er niet zo heel meer van over :X

Ik had 1 Big Tasty, dus niet overdrijven ;) Maar ik wist helemaal niet dat jij er ook zat, zat jij bij die gasten achter ons?

Maargoed...vanaf zondag 00:00 dan, hehe... ;)
 
hoop dat ik dat nog mee mag maken een pronk van 60 kilo :p ben benieuwd gozer!


60kg? Dan kan nooit, daar ben ik veels te gespierd voor 8P

Doelstelling is 75....maar dat zal pas einde seizoen zijn denk ik. (als ik het vol kan houden)
 
Back
Top