SBO Race - Emmen - 27 April 2008

ah ,weer iemand geidentificeerd :p


Tiben was overigens zondag nog wel even op het circuit te kijken , mja , had je zaterdag niks aan :p
 
ik heb iig ook een topweekend gehad, zeer tevreden over mijn uitslagen behalve 2e manche waar ik dus geen remdruk meer had en met alleen een achterrem verder ben gereden 8P iig 4e algemeen, goed begin van het seizoen. mooi gebatteld met pronkie en jacky en vasco bedankt voor lenen van de flens :)
 
knieen aan de grond is wel grappig maar daar moet je je idd niet op focussen , heb zaterdag nagenoeg de knieen niet op het asfalt gehad , en je kunt elke bocht van nw weerdinge wel de knie aan de straat rijden en nog hard gaan ook , maar beter focussen op waar je heen wilt en hoe je daar heen gaat.

wie heeft daar zaterdag btw in 1 van de mooiere bochten olie neergegooit? (kombocht) was weer jammer...

wie had de tank lek btw? liep er nogal zeer hard uit :*

btw , wie vroeg mij om A747? want die kende mij wel maar ik had niet gevraagd wie het nou was , stond naast mij.


Een pitbiker vastgelopen had ik gehoord, erg jammer inderdaad.
 
ik kan alleen met rechts aan de grond , met links niet, maar met links hang ik meer dan men scoot , en met rechts hangt men scoot even hard als ik
(naar eigen ondervinding)

maar mijn snelheid/durf zit er precies nog niet echt in....
 
Machiel:

attachment.php


Draai je band om :*
 
je hapt gewoon t vuil+water onder je contactvlak. En tja als t droog is en de baan is schoon maakt t niet uit, maar dan kan je der beter een slick op zetten.
 
Back
Top