SBO Race - Veldhoven- 1 juni 2008

Volgens mijn berekeningen sta ik nu 4e Mol...of ik moet iets fout gedaan hebbenO-)
Dat zou heel goed kunnen, heb het voor jou niet uitgerekend maar geloof ik alleen de 1ste 4 uit de stand gepakt ofzoiets.

Bij deze voor jou :*

pronk 141
egt 138
roufs 135
gerrit hol 133
EW tussen de 104 en 132
jack 103
 
Beetje matig dit..

We verwachten je nu gewoon in Spa :)

Mol kennende staat hij daar ook gewoon om half 2, om vervolgens om half 5 weer naar huis te gaan omdat hij nog te gaar is van de avond daarvoor +ralf+

*edit* kijk of je Joor een keer mee kan nemen ofzo :)
 
Mol kennende staat hij daar ook gewoon om half 2, om vervolgens om half 5 weer naar huis te gaan omdat hij nog te gaar is van de avond daarvoor +ralf+

*edit* kijk of je Joor een keer mee kan nemen ofzo :)
:W Kan me het telefoontje nog herinneren vorig jaar toen ik om moest draaien bij Breda 8P
Er kan maar 1 ding tussenkomen als je het mij vraagt, maar dan zit ik in Wenen :winner:
 
:W Kan me het telefoontje nog herinneren vorig jaar toen ik om moest draaien bij Breda 8P
Er kan maar 1 ding tussenkomen als je het mij vraagt, maar dan zit ik in Wenen :winner:

Was idd best een grappige situatie :p

Als ze ze in de finale komen wilde ik dat ook gaan doen trouwens, maar kwam er idd dus achter dat spa op die datum is. Dus dan wordt het iig geen endurance en als een gek terug rijden naar NL om de 1e de beste kroeg in te duiken :p
 
Back
Top