Voorbereiding 2008 (Nu al, ja nu al)

Je mag wel met een zip AC rijden maar je mag hem niet omtoveren naar een LC, radiateur ophanging erop lassen en dat soort dingen. volgens mij ben je niet van plan om hem om te bouwen aar LC maar alleen de voorvork overzetten, en dat mag weer wel. je zal wel de eerste zijn met AC ben benieuwd;)
 
hoe dat mag niet???? waarom doe ik dan al die moeite???
ik heb een bijna volledig blokje in lc en nu komen ze daar mee af?
kunnen ze dat dan niet in het reglement zetten!!
 
zover ik bekend ben is het probleem alleen de rad ophanging.. je mag hem er niet oplassen maar wel op bevestigen, dus inderdaad gewoon doorbouwen.
 
Oja en in het andere topic zag ik je vragen over de kleur van het frame. Gewoon lekker zo laten hoor als hij blauw is.

1. Je ziet het frame toch niet
2. In het regelement staat niets over de kleur van het frame
3. De crew kan wel zeggen ' als het maar niet vloekt met oranje' , maarja..als jij net je frame hebt laten coaten a 75 euro ofzo, of voor 20e aan spuitbussen erop heb gespoten zou ik dus zoiets hebben, ik laat het lekker blauw, aangezien het niet in de regels staat.

Als Kenny dit leest ben ik wel benieuwd naar je motivatie van je post, ik denk, ik zet het maar hier, want anders krijg ik strax een warning als ik in dat andere topic post :+

Maar als ik mijn frame fluor roze wil spuiten, dan spuit ik het toch gewoon lekker fluor roze, zolang dat niet in het regelement staat. Kijk...dat jij dat niet mooi vind...dat is wat anders. Maar ik vind het een beetje raar dat je die jongen nu zijn frame helemaal opnieuw laat verven, terwijl het volgens de officiele regels nieteens hoeft...toch? :)
 
Back
Top