Tuning forum/list meeting!

Status
Not open for further replies.
trouwens, wanneer mijn achterband deze week komt, is er een ZEEER grote kans dat ik op mijn sjeesbeest kom, wel met oude airsal 70, die nieuwe ga ik niet inrijden naar eindhoven...... tjah, hoe herken je mij...... ik ben vrij lang :)
 
Ja ik wil ook wel komen...
zijn er mensen uit Rotterdam die met de trein gaan en OV jaarkaart hebben? (ivm korting ;)) Of als er iemand nog een plekje in de oto voor mij over heeft? dan maak ik daar graag gebruik van... :)
 
Originally posted by Arne@Piaggio


Inderdaad....we zijn in ieder geval te herkennen! Als iemand zich nu nog niet durft aan te spreken omdat ie niet zeker weet wie we zijn, tjaaaaaaa :)

t-shirts met namen erop en ja ik zal nooit meer raden o.k!
 
Jeps als iemand vanaf rotterdam, rozenburg, spijkenisse of ergens in die buurt (klaaswaal????;)) nog een plekkie heeft in de auto, wil ik best meerijden! Pliez let me know
 
komen er ook mensen van het vrouwelijke geslacht

en volgens mij gaat phattttttttttttt druk worden

ik ben er mijn scootertje met koeie letters KNEITER dus als je me niet herkend dan....... tja laat maar
 
Originally posted by Ruud
welke aars kan mij vertellen vanaf hoe laat het nou is? :) iedereen vraagt het aan me maar ik weet het niet :)

Ik ben met nog een paar om 11 uur @ het station...dus zo rond half 12/12 uur @ the meeting ...... Denk dat dat opzich een mooie tijd is?!?!

Ik ben te herkennen aan mn matton phantom...en als die geparkeerd staat... dan ben ik te herkennen aan mn bril :rolleyes: ben niet erg groot en sommige van het forum kennen me al....
 
Originally posted by Hugo


Ik ben met nog een paar om 11 uur @ het station...dus zo rond half 12/12 uur @ the meeting ...... Denk dat dat opzich een mooie tijd is?!?!

Ik ben te herkennen aan mn matton phantom...en als die geparkeerd staat... dan ben ik te herkennen aan mn bril :rolleyes: ben niet erg groot en sommige van het forum kennen me al....
eej ik kom ook naar het station toe... rijdt op blauw-zilvere SF1 LC... mja, ik zie je wel @station dan...
 
Kleine geblondeerde idioot met rooie puma's: DvD (Daniel)

Grote niet geblondeerde idioot met rooie puma's: Daanje (Daniel)

8)
 
Aaargh! treinkaartje is 50,- :|
Is er dan niemand uit Rotterdam met een OV jaarkaart waarmee ik kan reizen?? :rolleyes:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top