Honda NSR-II
Bliep
Ff voorstellen: ik ben Pertijn, 18 en rijd een NSR-II..
Pretlijst: (voorlopig) std filter op mikuni 24mm (210 sproeier) 24spruitstuk (geveild,geschuurd&gepolijst) met variabele malossi powerbox, 10kleps polini membraan op een getunede 70malossi (getuned door Leo Lokkerse, boring 45,9) top racing krukas, 6-bak, techno uitlaat bocht met daarop een kundo 125 demper.
Heb een boekie door gelezen over 2takt tuning, nadat ik me er een beetje in ging verdiepen.
Echt details stonden er niet in maargoed.
Graag zou ik nog wat theorien/meningen horen over vaste en variabele powerboxen over het nut van het polijsten van de spoelpoorten of deze opvullen ivm betere spoeling.
Wat voor compressie je aan kan houden om nog een beetje km's te kunnen maken (heb 58000 op de teller) want die is nu veel te laag, en er moet dus een andere (50) kop op waar waarschijnlijk nog een anti-detonatie rand ingefreesd moet worden (iemand tips?).
Ervaring met hpi/motoplat ontstekingen en dat soort gein.
Ook zou ik wat meer willen weten over bougie graden enzo, bij te koude slechte verbranding en bij te warme *ouch* vastlassen etc.
Misschien iemand die ook nog leuke ideeen heeft voor het zelf maken van een luchtbak met een k&n filter erin?
Voor de speedfreaks: ga naar www.bikemovies.com en down deze: GSXR600Turbo-Tom-HighSpeed-39sec.wmv
Pretlijst: (voorlopig) std filter op mikuni 24mm (210 sproeier) 24spruitstuk (geveild,geschuurd&gepolijst) met variabele malossi powerbox, 10kleps polini membraan op een getunede 70malossi (getuned door Leo Lokkerse, boring 45,9) top racing krukas, 6-bak, techno uitlaat bocht met daarop een kundo 125 demper.
Heb een boekie door gelezen over 2takt tuning, nadat ik me er een beetje in ging verdiepen.
Echt details stonden er niet in maargoed.
Graag zou ik nog wat theorien/meningen horen over vaste en variabele powerboxen over het nut van het polijsten van de spoelpoorten of deze opvullen ivm betere spoeling.
Wat voor compressie je aan kan houden om nog een beetje km's te kunnen maken (heb 58000 op de teller) want die is nu veel te laag, en er moet dus een andere (50) kop op waar waarschijnlijk nog een anti-detonatie rand ingefreesd moet worden (iemand tips?).
Ervaring met hpi/motoplat ontstekingen en dat soort gein.
Ook zou ik wat meer willen weten over bougie graden enzo, bij te koude slechte verbranding en bij te warme *ouch* vastlassen etc.
Misschien iemand die ook nog leuke ideeen heeft voor het zelf maken van een luchtbak met een k&n filter erin?
Voor de speedfreaks: ga naar www.bikemovies.com en down deze: GSXR600Turbo-Tom-HighSpeed-39sec.wmv