Motor & motorrijden topic #40

Status
Not open for further replies.
vannacht 2 motorrijders een ongeluk gehad.gemaakt in omg Enschede , 1 dode , 1 gewond ...

hadden beide geen helm op 8P
 
pas er maar mee op, bij die gasten is zowat alles rijdbaar tenzij er een wiel uit ligt :X

Zo zag ik laatst ook zo'n advetentie met 'rijdbare schade' ja. Keertje goed kijken naar de foto's... Lijkt me dat je met een platte voorband (velg krom/gebroken?) en zeker één van de remklauwen aan de voorkant die er los bij hangt er van 'rijden' geen sprake kan zijn |(

Edit: wat betreft die ZX10, kijk eens naar de 3e foto, voorwiel lijkt er niet helemaal recht onder te staan..
 
Mijn motor is nu echt bijna af, ik rij er al een klein weekje op en gister zijn dan ook mijn achterkapjes terug gekomen van de spuiter.

06092011605.jpg


Ik vind het zwarte vlak nu alleen te groot en zit te denken wat ik er mee kan doen? Ik neig zelf het meest naar de eerste, iemand nog een aanmerking of een ander idee?

1-6.jpg


2-6.jpg


3-6.jpg
 
spiegel er af dacht ik zelf ook meteen, is idd niet echt mooi maar het kan soms toch best fijn zijn da die erop zit. Kleiner schiet ook niet op omdat je dan door de trillingen alsnog niets ziet. Ff kijken wat ik daar mee doe. Maar die kapjes grijs of oranje gaat hem niet worden ze zijn net gespoten
 
Ik vind 2 dan eigenlijk nog 't tofst.
1 is wel nice, maar matched niet lekker.

Ik had ook even snel geshopt, maar dat is 'm ook niet helemaal, maar misschien wel iets om de rand zo te doen.
unled1gyd.jpg
 
Die middenbok eraf haha.
Tja spiegeltje is wel handig ik had er ook niets op totdat ik werd aangehouden.
spiegels knipperlichten claxon verlichting km teller teveel herrie, en dan nog te hard rijden en gevaarlijk?
Dan leer je het wel af, week erop meteen ding verkocht:+
 
Suzuki cup pics
21edguv.jpg

2igh9ck.jpg

En dit gebeurt dan ook van tijd...
s6nou0.jpg


IDM superbike era :
2gvldsx.jpg

Een van me fav foto's in de Sachs curve in Hockenheim.
 
Die middenbok eraf haha.
Tja spiegeltje is wel handig ik had er ook niets op totdat ik werd aangehouden.
spiegels knipperlichten claxon verlichting km teller teveel herrie, en dan nog te hard rijden en gevaarlijk?
Dan leer je het wel af, week erop meteen ding verkocht:+

aansteller:p

Geen remlicht, geen spiegel, geen toeter, gladde voorband, te veel herrie, licht rbw op zware motor, 100 waar 50 toegestaan, rechts inhalen via busbaan.

65 euro voor rijden @ busbaan :D
 
Ik heb een nieuw achterbandje nodig voor de gsxr600 maar heb geen flauw idee welke bandjes nou een beetje goed zijn. Nou zit er hier in de buurt een toko die erg goedkoop bandjes doet (http://www.motorbanden-quickservice.nl in bleiswijk) en die hebben o.a. deze bandjes in het assortiment:
Pilot power 2ct (€155)
Pilot road 3ct (€165)
pilot power (€127,50)
bridgestone bt-016 pro dual comp. (€160)
bridgestone bt-023 dual comp (€160)

Qua prijs ontloopt het elkaar niet veel. Iemand die ervaring heeft met een van deze bandjes of iets ervan weet?

Ik had ergens gelezen dat de bridgestone banden cuppen (al heb ik geen flauw idee wat dat inhoud:p) maar me bt-016 voor ben ik dan eigenlijk wel tevreden mee.
Ik rij veel snelweg dus wilde sowieso wel een dual compound bandje, maar aangezien ik volgend seizoen ook het circuit op ga moet hij daar ook wel geschikt voor zijn.
 
bt-016 nemen dat lijkt mij de beste band.


morgen waarschijnlijk een motor kopen voor pa,
gsxr 1000 k8 of een cbr1000rr uit 2008
en is het noodzakelijk om een powercommander te monteren bij een nieuw uitlaatsysteem (dus geen slip on)
 
Last edited:
Zit te denken om bij deze 10 te gaan kijken..
http://link.marktplaats.nl/476770592
Maar twijfel aan boonstra, meestal is er meer schade dan vermeld.

Als je een tien wilt mag je ook mijne kopen:W Heeft alleen geen schade..

Ik heb een nieuw achterbandje nodig voor de gsxr600 maar heb geen flauw idee welke bandjes nou een beetje goed zijn. Nou zit er hier in de buurt een toko die erg goedkoop bandjes doet (http://www.motorbanden-quickservice.nl in bleiswijk) en die hebben o.a. deze bandjes in het assortiment:
Pilot power 2ct (€155)
Pilot road 3ct (€165)
pilot power (€127,50)
bridgestone bt-016 pro dual comp. (€160)
bridgestone bt-023 dual comp (€160)

Qua prijs ontloopt het elkaar niet veel. Iemand die ervaring heeft met een van deze bandjes of iets ervan weet?

Ik had ergens gelezen dat de bridgestone banden cuppen (al heb ik geen flauw idee wat dat inhoud:p) maar me bt-016 voor ben ik dan eigenlijk wel tevreden mee.
Ik rij veel snelweg dus wilde sowieso wel een dual compound bandje, maar aangezien ik volgend seizoen ook het circuit op ga moet hij daar ook wel geschikt voor zijn.

Bovenstaande bridgestones ken ik niet maar die 2ct is sowieso een goede band en gaat redelijk oke mee op een ss en kan een rondje circuit ook wel hebben. De road is ook prima te doen en gaat volgens mij langer mee op de snelweg. Siroj was altijd erg te spreken over de road.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top