Je volgende barrel #36

Status
Not open for further replies.
Wou net zeggen.
Die blijven hoog geprijst 2ehands.
Liever een splinter nieuwe naar eigen smaak.
Lekker zelf inrijden en geen geouwehoer.

Blauw hebk ook zien staan zoals ik hem wou maar kheb niks met blauw.

En hier boven staan ook hoop "oude" modellen swift.
Ik ga voor het nieuwe model.
Dus enkel de 1.2 94 pk versie.
 
Inrijden?? Moet dat nog tegenwoordig :p?

Ik zou lekker paar duizend in me zak houden en eentje tweedehands kopen. Je moet ook durven lager te bieden. Bij de dealer zijn ze gek zeker als er zoveel te koop staan.
 
Ja je snap wel wat ik bedoel.
Kwil gewoon nieuw. Klaar PUNT

Ben nu ook maar 7500€ kwijt.
Over 2 jaar de rest, rente vrij.
Mooie actie van suzuki!
 
ik kan dus nog steeds niet beslissen... mijn moeder zegt koop nieuw.. maar als ik op inet kijk, zie ik ook genoeg die ik leuk vind voor 9k... scheelt toch.. + ik wil wel een 1.5 automaat ofzo hebben... hoe dan ook, morgen ff offerte laten maken.
 
Idd zou gewoon voor een nieuwe gaan.
Zeker met die actie die suzuki nu heeft!
Geheel rente vrij alles en in 2 keer betalen.

Ik vind hem prima :) Denk dat ik toch voor silver ga. Antaciet is ook een mooie kleur maar dan komt dat Gtpakket tot zijn recht.
En er zit een mooie diepe glans in de kleur silver die ik krijg. + dat je krasjes en dingentjes er niet gauw op zal zien.

Verkoper @ Dealer had trouwens een 1998 R33 GTR staan en nog 2 R33 GTST :p
 
Tering, als je auto-reviews zoekt voor een toekomstige auto, kijk dan niet op autoweek. Damn wat een mierenneukers zeg:D!

Bij een swift en grande punto als minpunt: "Veel plastic in 't interieur".
Wat verwacht je dan, Notenhout en Carbon?:D
 
Idd.. Ding weeg maar 920 kg :p
Hoef je niet te verwachten dat hij als een 5 serie rijd en eruit ziet van binnen.

Maarja daar is de prijs ook naar :+
 
ik kan dus nog steeds niet beslissen... mijn moeder zegt koop nieuw.. maar als ik op inet kijk, zie ik ook genoeg die ik leuk vind voor 9k... scheelt toch.. + ik wil wel een 1.5 automaat ofzo hebben... hoe dan ook, morgen ff offerte laten maken.

Heb een nexia 1.5 automaat, mag best weg :p
 
Ik heb 30000 km in het vorige model swift gereden (2008 ) en rij er nog steeds mee, maar als ik je een ding mee kan geven is dat ze absoluut niet zuinig zijn (100pk benzine versie). Ik heb een zilver grijze, vond het eerst ook wat saai, maar met een gt pakket(velgen, spoiler, stickers, etc) en een zwart geblokte finish vlag sticker op het dak is het toch wel een heel kick wagentje. Ik vind persoonlijk het nieuwste model niet zo mooi, ging liever voor het type wat ik nu rij.

Dit type dus: http://auto.marktplaats.nl/suzuki/413349174-suzuki-swift-1-5-exclusive.html
 
Mn ma heeft zo`n 1.3 5d. Doet 1:15 dacht ik .. Vind ik toch niet verkeerd. Dingen zijn nog leuk door te trekken in toeren ook 8P
 
Deze motoren in de new swift zijn verbeterd tov vorig model.
Verkoper @ dealer doet 1:18.
Reed toevallig met demo model.
Volgens boekje moet hij 1:20 doen.
Maar goed lig natuurlijk ook aan je rij gedrag!
 
Heb een nexia 1.5 automaat, mag best weg :p

heb ook nog een deawoo staan :p



zou vandaag offerte laten maken, maar er is waarschijnlijks iets anders op me pad gekomen... morgen naar kijken, als het wat is.

fiat punto 2006, sport 33.000km lichte bumper schade... voor 5500...


is heel wat anders, maar ik kan zo moeilijk beslissen...
 
Deze motoren in de new swift zijn verbeterd tov vorig model.
Verkoper @ dealer doet 1:18.
Reed toevallig met demo model.
Volgens boekje moet hij 1:20 doen.
Maar goed lig natuurlijk ook aan je rij gedrag!

Zou ik ook zeggen als ik verkoper was. Iedereen weet dat de opgave niet klopt. Dan maar een klein beetje er af halen en dat vertellen aan klanten.
 
dikke swift jonguh :p stond ook te koop.. maar is nu verkocht :p
2961578-1-2-2.jpg


http://voorraad.wheelerdelta.nl/s8fcf712a0694f28c9ec065ea9b90f145/b53b2/details/?sid=2961578
 
heb ook nog een deawoo staan :p



zou vandaag offerte laten maken, maar er is waarschijnlijks iets anders op me pad gekomen... morgen naar kijken, als het wat is.

fiat punto 2006, sport 33.000km lichte bumper schade... voor 5500...


is heel wat anders, maar ik kan zo moeilijk beslissen...

Ook een ootoomaat? Als het niet hoeft koop ik nooit meer schakel, genoeg kilometers met schakelauto's gemaakt en kan er prima mee rijden, maar een kop koffie drinken en stads/file rijden is toch echt stukken relaxter in een automaatje vind ik. Alleen als je wil spelen met je auto is een schakel leuk, voor mij is het puur vervoer dusja. Het is alleen niet zo gebruikelijk in Nederland om automaat te rijden heb ik gemerkt :rolleyes:

[ir]http://seemslegit.com/_images/429ec93fa2f47bbab49e0c3b1eca2933/20%20-%20car%20Lambo-doors%20Lamborghini.jpg[/ir]

;)
 
Zoo Maart New Swift voor de deur :W
Hijs nu officeel besteld en het is geen silver geworden :p

Het is deze kleur geworden (alleen nog een GT pakket erbij rekenen)
[IR]http://i52.tinypic.com/2eb4whv.jpg[/IR]

Nu wachten tot Maart :D
Kan ik gelijk me velgen ophalen met me nieuwe car :7
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top