Je volgende auto

Status
Not open for further replies.
Pff ontwerp je een blok en dan verkoop je ze met 3 soorten vermogens 180pk 210 pk of 225 pk Pfff Zeker ook geen sper? Vind 225 uit een 2.0 16V turbo maar matigjes...

Damw I love italians :winner:

220pk haalden ze in '92 idd al uit een 2 liter turbo, 155 Q4 powerrrr :p
 
attachment.php


Dit was mijn speeltje van vandaag :love:

Audi a4 2.0 tdi met een chipje

Moet zeggen dat zoiets erg vet is. jammer dat het zo duur is, maar eens flink gaan sparen voor zoiets denk :D
 

Attachments

  • speeltje.JPG
    speeltje.JPG
    55 KB · Views: 130
Pff ontwerp je een blok en dan verkoop je ze met 3 soorten vermogens 180pk 210 pk of 225 pk Pfff Zeker ook geen sper? Vind 225 uit een 2.0 16V turbo maar matigjes...

Damw I love italians :winner:

Scheelt dat het hier om 1.8 blokken gaat en niet om 2 liters. En de Delta HF haalt ook maar 190 pk uit een 2.0 16V turbo, dus dat valt wel mee toch?
 
Omg wel eens gedacht dat ze niet allemaal het uiterste halen uit de blokken8P
Ding moet ook nog comfortabel rijden, lang meegaan, en niet te duur in onderhoud zijn denk.

En Italianen begrijpen dat niet echt denk ik gezien de reputatie:p
 
Nou nou nou reputatie. Nu ga je dingen bazeren op tientallen jaren geleden :p We gaan zien of die is verbeterd als de turbomotoren in de nieuwe Bravo en Grande Punto komen. Denk dat er een hoop duitse golfjes, polo's etc veel kont gekicked gaan worden door een Italiaan :D
 
Will see:p ik zou er niet teveel van verwachten Ossje:+

En oja, beat this:*
"het écht grote nieuws aan deze Golf: de 1,4-liter benzinemotor die 170 pk en 240 Nm levert. Fenomenale prestaties voor zo’n blok."
 
Nieuwe C-klasse is best mooi, mits in onbetaalbare uitvoeringen :rolleyes:

Weleens in een IS250 gezeten, best vette bak :) En een fatsoenlijke IS200 kost wel iets meer dan 10k...
 
Nieuwe IS vind ik echt super. Zou um ook wel verkiezen boven een nieuwe 3 serie denk ik. Onlangs het geringe aanbod.
 
Nou nou nou reputatie. Nu ga je dingen bazeren op tientallen jaren geleden :p We gaan zien of die is verbeterd als de turbomotoren in de nieuwe Bravo en Grande Punto komen. Denk dat er een hoop duitse golfjes, polo's etc veel kont gekicked gaan worden door een Italiaan :D

Die Italianen staan na 2 jaar of voor 500€ te koop of staan op de sloop.

Dan blazen die Duitse apparaten nog een factor 10 jaren langer door :W
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top