Je Volgende Auto #32

Status
Not open for further replies.
Ik zit een beetje te kijken naar een Grande Punto Abarth eigenlijk.. Wil eigenlijk naar benzine ivm de wegenbelasting (120+ euro per maand is écht niet leuk meer) en wil wat nieuwers. Bovendien wil ik het koppel niet kwijt en er niet té veel benzine doorheen gaan jagen, wat zo'n klein turbo-opdondertje wel interessant maakt.. In Nederland staan er niet veel te koop, maar als ik in Duitsland kijk zie je er vanaf 14,5k met lederen bekleding en dashboard deels leer. Gaat er nog wat korting vanaf voor export, BPM valt redelijk mee voor een 2008 model omdat ie in theorie aardig zuinig is.. Best interessant eigenlijk :rolleyes:

Het is alleen weer een kwestie van: wíl ik het er echt aan uitgeven.. Aan de andere kant, aan een 7 jaar nieuwere auto zal vast wat minder onderhoud zitten. Iemand ervaring met een Grande Punto? Weet dat er hier iemand zit/zat met een gewone 1.4 ofzo?
 
Ik vind het echt werkelijkwaar KUT auto's die grande punto's. Reed voor mijn stage zo nu en dan met zo'n auto maar ik vind het een plastic speelgoedauto.

Bij het achteruit rijden zie je niks door de dikke stijlen en het hoge kleine achterraam. Koppeling en gaspedaal trap je zo in alsof je niks onder je voeten hebt, rem is alsof je spontaan bij het nét aanraken van het rempedaal een frontale botsing hebt. Stuurbekrachtiging is net alsof je thuis old skool met een race stuur een spelletje aan het doen bent, oftewel je voeld werkelijk waar niks.

Auto in kwesti was een grande punto sport, zo'n oranje met 8k op de klok.

Kan zijn dat mensen het geweldige auto's vinden en eraan wennen, maar ik vond het drie keer niks eerlijk gezegt.
 
Mwah, de meeste auto's in die klasse rijden zoals jij omschrijft ;) Heb zelf dan weer net niet in een GP gereden dus kan daar verder weinig over zeggen.

Dat remmen heb je sowieso veel bij recente auto's. Is gewoon even wennen.
 
Ik vind het echt werkelijkwaar KUT auto's die grande punto's. Reed voor mijn stage zo nu en dan met zo'n auto maar ik vind het een plastic speelgoedauto.

Bij het achteruit rijden zie je niks door de dikke stijlen en het hoge kleine achterraam. Koppeling en gaspedaal trap je zo in alsof je niks onder je voeten hebt, rem is alsof je spontaan bij het nét aanraken van het rempedaal een frontale botsing hebt. Stuurbekrachtiging is net alsof je thuis old skool met een race stuur een spelletje aan het doen bent, oftewel je voeld werkelijk waar niks.

Auto in kwesti was een grande punto sport, zo'n oranje met 8k op de klok.

Kan zijn dat mensen het geweldige auto's vinden en eraan wennen, maar ik vond het drie keer niks eerlijk gezegt.

wat reed jij ook alweer? Ff benchmarken :p
 
Ok Boyd, rijd zelf oudere auto's :p Peug 405 en een golf mk2.

Maargoed daarnaast ook in best veel andere auto's gereden nieuw en oud. En daarom denk ik dat ik de grande punto best kan vergelijken zegmaar :p
 
Zou sowieso eerst eens met zo'n ding moeten rijden, misschien vind ik het wel helemaal niks en wil ik nooit meer in zo'n ding zitten :+

Maar ik denk dat een Abarth wil leuk is eigenlijk.. Helemaal als het een esseesse zou zijn natuurlijk :p
 
Is die er al betaalbaar met een 1750tb dan? :+ Ding is denk ik best groot voor een 1.4T met 155pk. Wel een mooie.. of nou ja in ieder geval aparte/speciale auto :)
 
Mijn volgende wordt de opvolger van die ik nu(e36 320) heb: :) 318/320 e46. Hopelijk zo snel mogelijk realiseerbaar als ik me een beetje kan inhouden met geld over de balk gooien :+

heb een hele mooie automaat voor je:+

[IR]http://i47.tinypic.com/mlnxnk.jpg[/IR]

forumprijsje: 8750 euro
 
Vanmiddag voor een Ford F150 4.2 wezen kijken. Ding voldeed prima, dus afgesproken dat ik em zou kopen mits hij morgen op de brug goed bevonden werd.

Belt die fucker net op, heeftie em al verkocht :X

Mn bloed kooktx|
 
True, maar neemt niet weg dat het zwaar klote is :p.. Er rijd alleen maar troep rond hier, vind k eindelijk iets nets, wordt het weer voor m`n neus weggekaapt :X

Tis al de zoveelste keer, zit r echt aan te denken om gwn te stoppen met zoeken, voorkomt een hoop irritaties:p
 
Gewoon je tekst een keer extra doorlezen, dyslectie betekend niet direct dat je een mongol bent.
 
heb een hele mooie automaat voor je:+

[ir]http://i47.tinypic.com/mlnxnk.jpg[/ir]

forumprijsje: 8750 euro

HAha super ding, maar voor mij over de top. Ik zoek gewoon een degelijk Sedan, dus geen automaat wat het weer extra duur moet maken.
Wel puik wagentje:love:
Weet je waaar je bij zo'n e46 op moet letten als ik ga kijken bij zo'n auto'tje.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top