Je Volgende Auto #32

Status
Not open for further replies.
als de motorkap open is even luisteren of er geen lekkend uitlaat geluid aanwezig is, het stuk flex na de turbo is een zwak punt.

en rondom serieus even banden schoppen, is helaas/gelukkig voldoende om te zien/horen of er speling op de wielophangingsrubbers zit. (of op een recht stuk een paar keer abrupt remmen, als ie een kant op trekt, zijn de rubbers versleten)
als je handig bent geen dure ingreep, als bij alles eigenlijk.

gaat bij automaat wat lastiger, maar even de rem inhouden en koppeling laten tikken/aangrijpen, als je dan de achterband vreemd ziet bewegen, of gebonk hoor... is t fout :
subframeophanging van het achterdiff + wielophanging zit op enkele punten op de body gelast, helaas heeft bmw een te dun materiaal gebruikt, waardoor het door de kilometers heen langzaam los scheurt. van een 318 tot een echte M.
de touring heeft er geen last van.
 
Hehe, m'n vriendin wil niet naast me in een MK2 zitten, principe kwestie zegt ze.

Ze snapt het duidelijk niet, kan ze mooi zelf bob spelen :W
Late quote, maar die van mij wil nu zelf een MK2 en haar Arosa weg doen :p
Maar dan moeten er wel mooie wielen onder en moet hij verlaagd worden :+
 
Heb ik ook al gezegd, wanneer heb je tijd, verbouwer :p
Ik vanaf volgende week, deze week eerst nog ff mn studie afronden.
 
Last edited:
Ben er zo goed als over uit :) ga over een tijdje toch eens op jacht naar een nette bora als de golf etc weg zijn.

bora%20on%20bbs1.jpg


Zo laag als op de foto gaat hem niet worden, maar wel incl bbs rs of lemans eronder.
 
HAha super ding, maar voor mij over de top. Ik zoek gewoon een degelijk Sedan, dus geen automaat wat het weer extra duur moet maken.
Wel puik wagentje:love:
Weet je waaar je bij zo'n e46 op moet letten als ik ga kijken bij zo'n auto'tje.

Dan pak je die van mij :p

E46 coupe 328 handgeschakeld.

Kan ik een M3 halen :p
 
Dan pak je die van mij :p

E46 coupe 328 handgeschakeld.

Kan ik een M3 halen :p

Haha 9||6
Neenee Coupe's liggen zowiezo buiten mijn budget! Gewoon een sedan. Geen groene, alhoewel dat met zwarte velgen best mooi kan zijn:7
 
Goud kan ook wel, maar dan krijg je idd die subaru uitstraling ;)
Gewoon maffia zwart :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top