D10N
ookwel Dion!
als de motorkap open is even luisteren of er geen lekkend uitlaat geluid aanwezig is, het stuk flex na de turbo is een zwak punt.
en rondom serieus even banden schoppen, is helaas/gelukkig voldoende om te zien/horen of er speling op de wielophangingsrubbers zit. (of op een recht stuk een paar keer abrupt remmen, als ie een kant op trekt, zijn de rubbers versleten)
als je handig bent geen dure ingreep, als bij alles eigenlijk.
gaat bij automaat wat lastiger, maar even de rem inhouden en koppeling laten tikken/aangrijpen, als je dan de achterband vreemd ziet bewegen, of gebonk hoor... is t fout :
subframeophanging van het achterdiff + wielophanging zit op enkele punten op de body gelast, helaas heeft bmw een te dun materiaal gebruikt, waardoor het door de kilometers heen langzaam los scheurt. van een 318 tot een echte M.
de touring heeft er geen last van.
en rondom serieus even banden schoppen, is helaas/gelukkig voldoende om te zien/horen of er speling op de wielophangingsrubbers zit. (of op een recht stuk een paar keer abrupt remmen, als ie een kant op trekt, zijn de rubbers versleten)
als je handig bent geen dure ingreep, als bij alles eigenlijk.
gaat bij automaat wat lastiger, maar even de rem inhouden en koppeling laten tikken/aangrijpen, als je dan de achterband vreemd ziet bewegen, of gebonk hoor... is t fout :
subframeophanging van het achterdiff + wielophanging zit op enkele punten op de body gelast, helaas heeft bmw een te dun materiaal gebruikt, waardoor het door de kilometers heen langzaam los scheurt. van een 318 tot een echte M.
de touring heeft er geen last van.