Je Volgende auto #30

Status
Not open for further replies.

Frank

"Because racecar"
Ja, gewoon f testrit maken, gaat je zeker niet teleurstellen.

Wel van die smoked achterlichten kopen, Lexuslook is nogal 2005 :')

Idd, altezza's are gay :p
Vind het wel toffe auto's, die IS200. Weer eens wat anders dan een E46 of een A4.

Er is ook nog een IS300, maar die zijn wat zeldzamer. En ook niet te vinden voor 10k waarschijnlijk..

Bij mij op het werk rijden de bazen er ook mee. Zowel diesel als benzine uitvoeringen. Mooie bakken en idd ook in range van MB en BMW.

morgen ophalen.

[ir]http://www.autorent-europaservice.nl/repository/twente-hengelo/comboIMG_4122.jpg[/ir]


Hier weer verder dan maar:!
 
Advertisement - register to remove this

Dat zegt me niet zoveel die seconden. Heb zelf een e46 318 benzine die zal ook wel niet al te snel zijn volgens autoweek
 
Je ziet hier op het forum regelmatig negatieve dingen voorbij komen over golf 4 1.4.
Was benieuwd hoe het zit met golf 5 1.4. Of is het precies hetzelfde blok ?
 
Je ziet hier op het forum regelmatig negatieve dingen voorbij komen over golf 4 1.4.
Was benieuwd hoe het zit met golf 5 1.4. Of is het precies hetzelfde blok ?

tja een 90PK 1.4 is gewoon niet SUPER vlot in een auto van die gewichtsklasse :) Ik vind 't persoonlijk meer een blok voor in de Polo..
 
Zo kan je het meestal wel een beetje zien :) Deze heeft alleen 80pk ipv. 90 :)

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=yaGpZKov_mE"]YouTube- Golf 5 1.4 80hp (no soft , no chip) by coHiba[/ame]
 
Waarom is dat ASR/TC/weet-ik-het lampje aan, 't is toch een VW?

Het valt me trouwens mee, zo naar de 100. Denk dat het op de snelweg wat vervelender is, als je 120 rijdt en je naar de 130-140 wilt om iemand in te halen :p
 
Bedenk wel dat de Golf 4 1.4 en de Golf 5 1.4 hele verschillende blokken zijn.. nieuwe generatie 1.4 FSI blokken rijden best fijn.. zijn geen racemonsters maar je kan lekker meekomen en zijn fijn zuinig :)

Dus vergelijk Golf 4 <-> Golf 5 kan je niet maken.
 
Bedenk wel dat de Golf 4 1.4 en de Golf 5 1.4 hele verschillende blokken zijn.. nieuwe generatie 1.4 FSI blokken rijden best fijn.. zijn geen racemonsters maar je kan lekker meekomen en zijn fijn zuinig :)

Dus vergelijk Golf 4 <-> Golf 5 kan je niet maken.

zou best kunnen, heb nog nooit in een mk5 1.4 gereden.. in de golf 4 is het iig niet vooruit te branden... :)
 
Die Clio sport is wel leuk.. Maar je weet idd echt niet wat je wilt, cabrio, hatchback, diesel, benzine.. Misschien is het handig daar ff over na te denken :p
 
weet iemand toevallig als je schade hebt gereden doordat er niet gestrooid is, of je dit kan vehalen op de gemeente?
jah ik heb ook fotos van de plek en de schade
 
Is niet mogelijk. Bij gladheid gooit de gemeente het op overmacht. Tevens moet je je gewoon aan de weersomstandigheden aanpassen. Het is gewoon niet mogelijk om overal en tegelijk te strooien.
 
Ik heb een tijd in een 1.6 FSI gereden (wel een Leon), dat vond ik een prima blok, verwacht geen strepentrekker maar je kunt goed meekomen in het verkeer. Denk dat het prima te doen is die 1.4.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top