Je volgende auto

Status
Not open for further replies.
en bijna alle auto's rond de 20k ... waar deze categorie forummmembers naar zit te kijken ... zijn niet te betalen in verzekering / wegenbelasting / benzine ... PER MAAND voor een hoop mensen hier :)
 
Kerel hier in het dorp heeft niet zulke goeie ervaringen met 20VT.. ding was ook wel stevig opgefokt dan. Was al aan zijn 3e set nokkenassen toe, want de coating ging van de nokken af die dan vervolgens de klepstoters weer kapot maakten. Vond het ook wel een beetje vreemd, want er zijn echt teveel mensen die met die blokken rijden en heb nog nooit zoiets gehoord. Kerel heeft wel echt goed verstand van zaken. Hij heeft een Corsa A 2.0 16v en dan die 20VT in een Golf2 Rallye :~
 
Ja ik weet ook niet echt wat ik ervan moet denken. Heb wel een setje nokkenassen gezien die het probleem hadden ... dat zag er echt niet zo fris uit. En als het nou een of andere beunhaas was dan zou ik hem wel als schuldige aanwijzen, maar die kerel heeft echt wel goed verstand van auto`s.

Was volgens mij wel een 150pk uitvoering .. misschien dat het daar aan ligt ? Dat de 180/225 etc uitvoeringen beter ontworpen zijn.
 
bij ons op het werk staat nu ook zon passat 20vt, ook kapot gelopen, nokkenas bout is geknapt en daarom versprongen en vast geslagen oid, en daardoor is dus de smeering weggevallen en is de turbo ook nog eens kapot gelopen:X :X

iets van 6500-7000 euro rekening:7
 
Ja. Maar bij audi tt heeft de quattro wel een andere turbo dan de normale vooriwelaangedreven tt. Dus wellicht hebben andere 20vt motoren ook andere turbo's.
 
Pff ontwerp je een blok en dan verkoop je ze met 3 soorten vermogens 180pk 210 pk of 225 pk Pfff Zeker ook geen sper? Vind 225 uit een 2.0 16V turbo maar matigjes...

Damw I love italians :winner:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top