Je Volgende Auto #33

Status
Not open for further replies.
Dat sowieso, plus dat je dat vermogen niet goed kwijt kan op de wielen.
Én, het is en blijft een Mazda. Ik zou voor dat geld lekker VAG gaan rijden. Of iets anders wat Duits is.
 
nee gti's niet nee(wel leverbaar)... maar daar valt nog goed mee rijden hoor... 200pk op voorwielen 320 word alweer wat anders.
 
ik zou ook twijfelen tussen een mps/r32
Ik heb een tijdje bij de mazda gewerkt, en ook een x aantal kmters door nl afgelegd in een mps. en dat is echt een beest!
 
Duidelijk die R32 nemen, 6 cilinder is gewoon echt ontzettend gaaf 8) Denk ook dat een R32 wat waardevaster is dan zo'n Mazda.
 
voor 20k heb je ook wel een e46 m3. Zal wel een stuk meer kosten in onderhoud etc. maar is wel ff 10x dikker dan de rest :W

edit/ iig in belgie.
 
ik heb als regel, als ik iets aanschaf van 10.000 moet ik minimaal 10.000 appart hebben staan.

leuk, maar de praktijk is anders, ik en gf hebben er afgelopen 2 jaar wel 50k doorheen gejaagd aan spullen (inrichting, verbouwing maar ook voertuigen). Dat heb ik dus echt niet op een spaarrekening staan ofzo :D

ik zou zeggen, koop een huis, 2 auto's, wordt pappa, en dan zie ik je graag nog een keer terug met deze nobele stelling...
 
Dat sowieso, plus dat je dat vermogen niet goed kwijt kan op de wielen.

Dat las ik ook vaak in een test. Weggedrag kon beter en dan vooral met zoveel vermogen op de voorwielen.

Leon cupra is ook een leuke bak hoor, weet niet of je het huidige model of het vorige model op het oog hebt. Maar die zijn wat goedkoper als de r32 en ik vind persoonlijk dat hij echt super lekker stuurt en rijd.
 
leuk, maar de praktijk is anders, ik en gf hebben er afgelopen 2 jaar wel 50k doorheen gejaagd aan spullen (inrichting, verbouwing maar ook voertuigen). Dat heb ik dus echt niet op een spaarrekening staan ofzo :D

ik zou zeggen, koop een huis, 2 auto's, wordt pappa, en dan zie ik je graag nog een keer terug met deze nobele stelling...




uhm bart ik heb het over auto's/motoren/voertuigen ed...

verder weet ik wat je bedoelt, want heb sindskort me eigen huis gekocht(heb ook 2 auto's voor de deur) en weet wat er allemaal doorheen gaat. Met papa worden wacht ik nog heel even als je dat goed vind.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top