Je volgende auto

Status
Not open for further replies.

Bart Nrg Mc2

Well-Known Member
Als voertuigliefhebbers gaan we het weer eens over auto's hebben... Wat wordt jouw 1e [of volgende auto]?

Graag ook wat je van plan bent om er aan uit te geven :)

Ben wel geinteresseerd wat hot is op het moment... We zijn zo onderhand van de Golf II GTi & Kadett GSi's af :)

En geen ongeloofwaardige verhalen graag :)
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

waarschijnlijk een Fiat Tipo (die ik voor weinig kan overnemen)
als ik zelf geld ervoor over heb zou ik op het moment een peugeot 306 XSI kopen...

wordt dit niet een beetje een droomtopic?
 
eerst wil ik iig mn scoot vlammend maken })

maar als ik aan een 0t0 kan beginnen, dan ga ik denk ik voor een nieuwe type golf cabrio donkerblauw metallic, en daar gwn de snelste std versie van, (heb serieus geen flauw idee hoe die heet :) ) dat lijkt me wel wat 8)
 
een oldtimer, die op op lpg loopt.....lekker cheap en nog (hopelijk) een vette bak ook.
het liefst zo'n pimpmobiel als die chevy van sjonnie uit flodder.
 
Manta GSi, prijs rond de 3000-4000 euro...
Honda Civic Hatchback Dxi van rond `92-`94 voor 5000-7000 euro moet kunnen...
Eventueel tegen die tijd ons pa zijn BMW 316i Coupe, maar als ik de prijs van die dingen zie denk ik dat ik hem heeeeeel lief moet aankijken :p
Als het maar geen Franse auto is...

Wat altijd aanwezig moet zijn is goed geluid, denk dat rond de200W RMS genoeg is voor mijn eerste autootje en voor mijn portemonnee...
Max: 1000 euro ongeveer...

Leuk geluid uit de uitlaat, dus minimaal andere einddemper:
Max: 300 euro...

Mooie wielen met goede banden:
Max: 1000 euro voor 4 moet zeker haalbaar zijn...

Maja ik moet dus nog flink sparen, eventueel eentje goedkoop kunnen regelen bij een autobedrijf waar ik tegen die tijd werk :p
 
Peug 309GTI16 van `90-`92.
kosten afhangende van de staat/leeftijd/extra`s/km`s etc. tussen de 1500 en de 4000 euro ofzo:?

rdammers1.jpg


rdammers2.jpg


Zoiets zie ik wel zitten :) Alleen wil ik wel originele velgen..


Oja nog zeldzamer en nog wat duurder dan een 309, een 405T164x4 :~
Wat die gemiddeld moeten kosten, geen idee, maar er zijn er niet veel van iig. *ff picje zoeken* *picje gevonden*

405t16b.jpg


:~ Ruim, snel, niet patserig, bijzonder, perfect :D
 
Last edited:
2 maanden geleden is er een verkocht bij DE Renault garage voor 500 euro in prima staat met 1 nieuwe APK erbij... 130.000 ofzo gelopen
 
Mijn eerste bakkie word denk ik een Fiat Cinquecento ABARTH, en als ik die pannegaar heb gereden een Lancia Delta intergrale :~
 
Originally posted by Erik
Golf III VR6 oid, niet al te sjakig :)
hmm, dat vind ik nou echt, tja, loze oto's, supervet gaat et niet en je betaald tonnen pleuro's aan onderhoud en wegenbelasting/benzine.


enne, JohanV, bestaat er een 1300 turbo?
 
Ik denk dat ik zo dra ik men sjeesbewijs heb (ik hoop over een paar maandjes) een ragbakkie ga kopen. Het maakt me niet zo veel uit hoe ie er uit ziet als ie maar rijd, droog is van binnen en niet te duur is....geld geef ik wel uit aan men scooter :)
 
Originally posted by Boeie

enne, JohanV, bestaat er een 1300 turbo? [/B]

nee, maar wel een metro 1300 turbo, en dat is hetzelde blok. verder heb ik er schijt aan wat vor radio iod er in zit. gewoon helemaal ralystyle bouwen.
 
Originally posted by Boeie
hmm, dat vind ik nou echt, tja, loze oto's, supervet gaat et niet en je betaald tonnen pleuro's aan onderhoud en wegenbelasting/benzine.


enne, JohanV, bestaat er een 1300 turbo?

Ik weet niet wat jij onder supervet verstaat, maar vet gaat een VR6 toch echt wel!

Mijn "droom0t0" is een Rover 220 Turbo Coupe, rijden er niet veel van in Nederland. Stuk of 12 denk ik...( En deze gaat na een paar aanpassingen ECHT wel vet! :) )

Deze is jammergenoeg wel een beetje ge-customized...

RoverTurboCoupe.jpg
 
Last edited:
Dit is mijn autootje
Honda Crx 16i 16v VTEC

1.jpg

2.jpg

Ik ben samen met me vader aan het sleutelen want er moet nog wat aan gedaan worden
3.jpg

4.jpg

Er komen nog borbet velgen onder
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top