Het grote computer topic #8

Status
Not open for further replies.
In het start menu: Rechtermuisknop op Computer -> Beheren -> Schijfbeheer. Staan ze hier allemaal tussen? Zoja, ook als NTFS/FAT32 met een stationsletter?

Ik neem aan dat het geen raid set is?:+
 
Goede ervaringen mee, gebruiken tenminste echte highclass componenten op de PCB. EVGA had ook mooi geweest maar die zijn niet in stock. :)

Edit: Vandaag toevallig binnen gekomen, lol. :#

Oke, heb juist minder evaringen mee met msi. Ze komen vaak als 1ste op de markt met onderdelen maar vaak gebugged als een gek :p
 
In het start menu: Rechtermuisknop op Computer -> Beheren -> Schijfbeheer. Staan ze hier allemaal tussen? Zoja, ook als NTFS/FAT32 met een stationsletter?

Ik neem aan dat het geen raid set is?:+

ha, zal ff kijken als ik thuis ben.. slim dit:+
 
Oke, heb juist minder evaringen mee met msi. Ze komen vaak als 1ste op de markt met onderdelen maar vaak gebugged als een gek :p
Mja, MSI heeft een speciale serie gericht op overclockers, met custom pcb's met voltage controle punten e.d..
 
MSI moederborden bijvoorbeeld heb ik het niet op. Bij mijn broertje gingen ze achter elkaar spontaan kapot. Mja, voor het moederbord blijf ik ook bij de RoG serie van Asus. :)

Bah, zal toch weer naar dikkere koeling moeten gaan kijken, de H70 red het niet met de i7 980X op 4600mhz. :(
 
Gewoon zelfbouw wc setje :W

En op MSI moederborden heb ik het idd ook niet, Gigabyte ftw.

Zit zelf atm op een ASRock, krijg het alleen niet voor elkaar om dual channel aan de praat te krijgen :(.
 
Ja, dat heb ik er net uit geknikkert omdat het irritant was met het in en uitbouwen van hardware. Maar ik weet wel een oplossing, ga gewoon aan de Phase Change cooling, whoot! :W Op naar de 5Ghz! 8)
 
164826_1797032047699_1296671551_2036037_4668100_n.jpg


:+
 
Hallo,

Ik wil een foto van een microSD 4G kaartje op mijn computer zetten. Nou heb ik een Trust Cardreader
Deze:
url


Als ik het kaartje in de reader doe en de reader in de laptop dan komen er wel twee pictogrammen bij van verwisselbare schijf, maar als ik er op druk dan staat er:

Plaats een schijf of ander geschikt medium in station.

Dit geeft die aan bij alletwee.

Bij andere kaartjes heb ik er geen last van.

Hoe zou ik dit op kunnen lossen?
Zou het met een andere reader wel gaan? Anders ga ik er vandaag nog even snel een halen.

Alvast bedankt!
 
heb daar ook al eens wat spullen besteld, voor 1 dollar sturen ze het geloof ik nogsteeds op :p

Maar, ik heb het bestand nu via bluetooth op de pc gekregen. Ik zal morgen even naar de winkel rijden en om advies vragen. Want zoon readers is toch wel zeker handig.
 
Ziet er aardig vlot uit, maar hoe lang doe je met een accu lading? Ding lijkt me niet super zuinig ofzo.
 
Dat weet je al na 1 dag?

Na een hekle dag uitvoerig testen wel ja :).

Ziet er aardig vlot uit, maar hoe lang doe je met een accu lading? Ding lijkt me niet super zuinig ofzo.

Dat dacht ik dus ook. Gaat met normaal gebruik 3 uur mee! (zelf getest)

Als ik hem zeer intensief gebruik (gamen en meerdere applicaties tegelijk gebruiken) gaat hij rond de anderhalf uur mee. Dus goed te doen!
 
Internetverbinding/netwerk gezeik...te langzaam.

Ok;

oud router ding vervangen door zo`n KPN EXperia geval.
Zodat we nu wifi voor die Ipad hebben.
PC beneden geen problemen...snel internet etc.
PC boven...pffff. te! langzaam...paginas laden niet/nauwlijks.
Of pas wanneer je tich keer op de link klikt...

Speedtest.nl ding blijft een eeuw hangen bij het meten van de upload snelheid.... soms is aan/uit van pc genoeg om ineens wel snelheid te hebben.
En dan is er niets aan de hand.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top