[Fotos] ScooterAttack Weekend 2003

marCOW, kom nou met die pi-hiks, wij wachten allen op jouw uitgebreide verslag.

Verder ziet het er wel lollig uit, jammer dat alle duitsers zichzelf kapot rijden.8P

:p
 
Heeft hij pics dan?
Ik dacht dat hij z'n digi thuis zou laten. Maar vertel eens iets meer over zijn 10pk en de rest van de behaalde resultaten ;)
 
Tering, ik kom ook net terug. Omdat ik (scheten latende) marco opgehaald had en teruggebracht, heb ik al met al 1300km gereden dit weekend. Is dat ff kapot gaan zeg.... Onze die-hard groep was gezellig. Raar trouwens dat er nog niks gezegd is in dit topic over de overtollige aanwezigheid van NEEjon, het leek wel kerst. Ook heb ik dit weekend het record wakker blijven verbroken, volgens een aantal personen was dit duidelijk aan mij te merken.
Toen we zondag maar besloten om zo snel mogelijk weg te gaan kwamen we al snel met het idee om dan maar in NL nog even te vlammen. Dus hebben we in helvoirt nog even met de sr van jeffrey, de rox van marco, en de neo's van /me (helaas geen pia's om DIK te vlammen), toch ff fun gehad zonder gevaar voor kamikaze duitsers. Het werd pas echt leuk toen derek's pa geheel onverwacht met de ferarri 328 gts aan kwam branden. Dat werd dus ff sprinten. En ja hoor, de rox en ferrari gingen echt een behoorlijk lang stuk gelijk op (dat zal een pia ook nooit lukken).
Al met al hebben we er toch nog een geslaagd weekend van gemaakt.

voor de insiders: kom, we gaan weer naar mein kampf.........................................vuur :p
 
Last edited:
Muhahaha was ist lose KANSLOOS, JA echt JA. Buurman wat doet u nu :D. Kom boys pics van moon actie op bart ze nrg :D. Tering wat heb ik een lol gehad. Marco: zo vette camper zou de radiateur in zitten. Arnoud ja. marco hoppa camper aan bonken :p.

Maar ja de meeting was gewoon kenker gaar maar de rest was wel chill. Zeker in helvoirt effe lekker lopen vlammen.
 
Doe ik mijn best om deze morgen vroeg op te staan, ben ik nu dus voor niks zo vroeg op school8P

zaterdag:
Toen ik eindelijk inne had gevonden en alles verzameld had om te gaan sprinten wou de sprinter niet lopen.
Uiteindelijk zou blijken dat dit de reden was:
SIMG0889.jpg

Het carter was helemaal vol benzine gelopen:)

Toen het ding om 14u ofzo eindelijk draaide ging ik even wat rijden op de "verlaten" *not* sprintbaan.
Bijna had ik zo een aars overreden die doodleuk met zijn vriendin achterop dwars over de sprintbaan kwam gereden. Ik duwde net op de nxknop toen ik hem zag verschijnen|(

Zaterdag avond toen uiteindelijk met tijdsmeting kunnen sprinten.
Eerste run tegen zipje: zip 12.74sec, ik 9.22 zonder nx
Tweede run zonder nx tegen SA sprinter: SA 8.960sec, ik 9.32 met slippend achterwiel bij de start.
Derde run beide met nx: SA 8.65sec, ik 9.14sec.
Bij de laatste run begon mijn blok te sprutteren en liet ik het nx los, toen hij weer normaal deed en ik terug wou duwen deed het knopje niks meer. Ik had op dat moment een paar meter voorsprong maar kon alleen wachten tot mathias mij voorbijkwam.
Pittig detail is dat de sprintbaan bergop was.

zondag:
Iedereen kreeg dat briefje dat het afgelopen was, toen hebben we alles opgeruimd en zijn we met fred en inne naar het terrein gereden.
Daar hebben we nog een hele dag rondgelopen/gereden.
Ook nog met de SA sprinter op de bank geweest, 19.1pk zonder nx maar geen run met nx gedaan.
Zaterdag morgen had mathias de cilinder in de soep gereden, dus er zat een ongetunede speed onder.

Ik heb een zeer leuk weekend gehad, ondanks die verdomde pubers.

Besluit van het weekend:
Koen has half a brain, which is comparble to 20% of a german brain, but still smarter than a dog :)
 
Originally posted by sprinter

Besluit van het weekend:
Koen has half a brain, which is comparble to 20% of a german brain, but still smarter than a dog :)

Ik zie dat je toch nog iets van Mathias geleerd hebt dit weekend ;)
 
Nog iets dat ik dit weekend geleerd heb, en waar hier nog niet veel over gezegd is:

Germans love neon!!!!!

Als het donker was reed namelijk heel de camping vol met van die bewegende kerstbomen.
 
Originally posted by frostie
Nog iets dat ik dit weekend geleerd heb, en waar hier nog niet veel over gezegd is:

Germans love neon!!!!!

Als het donker was reed namelijk heel de camping vol met van die bewegende kerstbomen.

zeg maar gerust UFO's!
We hoorden er echt niet bij omdat we geen neon onder onze scooters hadden :'(
 
Originally posted by Karoshi
zal ik jou is lekker in puntzak schoppen? :rolleyes:
Wie zal dat nou gezegd hebben :rolleyes:. Het was echt een gezellige meeting. Foto's komen nog wel. Moet ze bij iemand uploaden. Het was een eindje rijden en ik heb er niet eens kunnen rijden, maar ik heb er echt hard gelachen. Met die Japanners die een interview aflegde, wat waren die makkelijk te fokken. Verder alleenmaar duitsers gek maken. Met hun kermisscooters en hun grijpgrage handjes.
De meeting in Nederland met GP Malle Arnoud ;), Jeffrey, Marco, Menno en de vader van Derek (Frrari bestuurder) was nog gezellig.

Bart, je bent een toffe gast, maar niet om een avondje mee uit te gaan ;). En je scooter is echt gemooned hehe. Wacht maar tot je pics en filmpje ervan ziet :p.

Arnoud, je maakt je naam helemaal waar, wat ben jij een malle. Vooral met die neon verlichting :D.

Dieter, wees maar blij dat ik je niet in je puntzak heb getrapt. Was leuk op de custom show om die duitsers gek te maken.

Marco, tsja, wat moet ik zeggen. Vies mannetje ben jij met die melk en eiersalade hehe. Je scoot vlamt wel truowens aardig. We moeten maar eens een testdag scoren @ Koopmans.

Jeroen, je kan een stuk beter moppen vertellen dan Bart. En je uitspraken zijn echt te mooi.

Voor de rest die ik vergeten ben (heb geen zin om nu verder te tikken) het was erg gezellig. Moeten maar weer snel een meeting houden.
 
ingekort verhaaltje dan maar:

op de heenweg gelijk al weer problemen, we waren net in duitsland(uurtje of 3 snachts), reden met 4 auto's... toen hield de polizei ons aan:) (arnoud en mij) had die aap vergeten ze lichten aan te doen:D

eindelijk om uurtje of 7 aangekomen, en gelijk bart ff wakker gemaakt :*

het was echt een teringeind lopen naar het circuit(ook maar 2 keer gedaan ofzo)

ik wou toch ff op de bank proberen, we merkte al gelijk dat die bank niet klopte, eerste keer gaf hij maar 10 pk aan 8P... en de scooter stuiterde flink op de bank.... rol zat echt helemaal vast:) bank af laten koelen en later nog eens geprobeerd...volgens mij was hij nog niet helemaal lekker, 18.2 uiteindelijk gescoord(niet goed afgesteld)

wou zondag ff verder proberen met afstellen, maar helaas ging die dag dus niet door...

zaterdag avond was supergezellig met de crew, met zijn 9en nog ff wezen eten bij een pizzaboer, later die avond een gezellig kampfvuur:)

was is loos ? JA

zondag kwamen we er dus achter dat we niet het terrein meer op konden, toen bedachten we om maar ff lekker naar nederland te gaan, en daar buitenaf ff lekker te knallen, was erg leuk.... vooral toen ik tegen de ferrari ging sporten 8)

kom eens op met dat filmpje cozmo:#

voor de rest was het zeker een gezellig weekend
:*
 
Last edited:
Originally posted by cozmo

Voor de rest die ik vergeten ben (heb geen zin om nu verder te tikken) het was erg gezellig. Moeten maar weer snel een meeting houden.

Zullen we de scooters dan maar thuislaten de volgende x? Hebben we toch niet nodig om ons te amuseren 8P

Jeroen = droog...

En die m00n-actie is dan pure jaloezie, omdat Pia gewoon 0wnde, meneer de flappentapper ;)
 
Mijn verhaal dan maar :p S'ochtends op tijd bij jef heen rijden verkeerde afslag genomen dus zo'n 30 km om gereden ofzo. Eindelijk aan gekomen alleen maar mongolen aan het rijden etc. Wij camping zoeken maar die was toch vrij lastig te vinden. Eindelijk aan gekomen, tent op gezet en gelijk een inleiding krijgen van arnoud waardoor ik gelijk vies was. Hup scooter uitgeladen en met scooter richting terein lopen.

Onderweg trauma helicopter zien staan. Vriendin van jef wilde er een oto van maken. Lag er een lijk op een brancard. Hup wij eindelijk op circuit was er een kaartje vergeten hij met mijn kaartje het terein op ging gewoon goed:p.

Op terein aangekomen waren ze als debiele aan het knallen effe bij koopjesman gezeten, toen maar weer terug gegaan. Onderweg hebben jef en dieter wedstrijd gedaan zonder motortje te gebruiken berg af :p. Terug bij de tent aan het bier gegaan en onze grote vriend jeroen helpen.

Daarna zijn we gaan rond lopen en hebben we vrij veel kaput gemacht. Om negen uur met ze alle gaan eten bij pizzaria. Weer thuis aangekomen aan het bier gegaan en kampfvuur gemaakt. We hadden toch een vrij grote tak :D of liever gezegt een boom gevonden 8P.

Gelijk er na effe bart en ROB :p ze nrg even misbruikt pics en filmpjes komen als het goed is er aan :p

Toen werd het een mooie tijd om naar feest te gaan wij met ze alle elke duitser aan houden en te gaan schreeuwen dat ze scooter vet is met verchroomde zx en neon balken. Bij feest effe geile striptease gekeken alleen jammer dat ik zelf grotere tieten heb. ik arnoud vincent en marco effe als debielen staan springen tot ik werd aangesproken. "he ben jij van koopmans, ik: uh nee. hij: uh ik wel van twins oh oke :p.

Op weg naar huis zelfde manier als de heen weg alleen hebben we arnoud even de bosjes van de binnenkant laten zien. Toen kwamen we nog auto tegen met vette muziek daar weer als debielen staan dansen. Daarna maar effe wat gaan drinken en naar bed. s' ochtends maar kruidenboter gaan eten want er was niks meer. En de spullen gaan pakken. En op weg naar helvoirt gegaan waar we effe mooi filmpjes hebben gemaakt :p
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Zullen we de scooters dan maar thuislaten de volgende x? Hebben we toch niet nodig om ons te amuseren 8P

Jeroen = droog...

En die m00n-actie is dan pure jaloezie, omdat Pia gewoon 0wnde, meneer de flappentapper ;)

Sinterklaas was ook nog even langsgekomen of niet Bart ;)
 
Back
Top