St.net @ Streetfighterbeurs 17-09-2006 Fotos en aftertalk topic

Jah ik zat te denken aan bedrag cd-rom delen door de deelnemers die het willen? en iemand zet de foto's dan op een server of kopieert de cd-rom en verstuurt het naar de anderen?
 
1 foto is leip van de dag en dat was deze 8)

een laatste eerbetoon aan de mhr cross rox van lucas:winner:

en daarna even bandje smoken buiten :p

Foto=3HU3JFDM


oi mensen volgend jaar weer 8)
 
Jah ik zat te denken aan bedrag cd-rom delen door de deelnemers die het willen? en iemand zet de foto's dan op een server of kopieert de cd-rom en verstuurt het naar de anderen?

Jup, bedrag delen.
En dan CD'tje even kopiëren en versturen. Anders kan iedereen gewoon de hi-res versies downloaden. :)
 
Lijkt me ook een top plan! Kan speeddrake niet in contact komen met die fotograaf via zijn vader? Neem toch aan dat dat geen probleem moet zijn..?
 
Gaat uberhaubt iemand nog iets ondernemen??
Anders geef mij dat e-mail adres van die dude (of telefoon nummer) dan regel ik zelf wel wat. :)
 
Eindelijk komen we ergens. :)


mijn mailtje said:
Geachte heer,

Afgelopen september, 17 september 2006 om precies te zijn, heeft u van alle scooters aanwezig op de streetfighter beurs te Utrecht een aantal fotos gemaakt.

Ik zou graag willen weten of deze fotos nog te bestellen zijn en wat hiervan de eventuele kosten zijn. Graag zou ik de fotos op CD willen bestellen zodat ze verdeeld kunnen worden over iedereen die tijdens de street or track beurs met zijn scooter aanwezig was.

Natuurlijk zullen de hi-res fotos niet voor publicatie gebruikt worden of op internet geplaatst.

Ik hoop op een spoedig antwoord.

Met vriendelijke groet
Boj Grob.

Hoi Boj, dat is geen enkel probleem. Normal rekenen we 50,- euro (ex btw en verzendkosten) voor een cd van een enkele shoot.
Bij uitzondering willen we deze prijs voor alle scooter foto's samen rekenen. Als dat accoord is laat dan even je adresgegevens weten, dan sturen we de cd met factuur naar je op. De foto's mogen eventueel ook voor internet o.i.d. gebruikt worden, maar dan willen we dat graag van te voren weten en wanneer nodig overleggen hoe of wat.
Mochten jullie nog meer studio en/of locatie fotografie willen, dan kunnen wij daar een vrijblijvende offerte voor uitschrijven. Door onze flexibele manier van werken kunnen wij voor erg scherpe prijzen vakwerk leveren, dus nogmaals, aarzel niet even contact op te nemen!



Mijn vraag:
Wie betaald er mee? :)
 
Als ik eens de foto's zou willen hebben kan ik je dan bijv een keer een x aantal euro's geven en ze dan alsnog krijgen? Want zit momenteel zonder werk....
 
Betaling vooraf. Geen betaling = geen hi-res fotos. Denk dat menig mens het hier wel mee eens is.

compleet bedrag said:
Maar liefst 115 (!!!!!) foto's, de totaal prijs wordt dan 50,- + 3,- verzenkosten + 19% BTW = totaal 63,07.

Ik bestel ze alvast, denk dat iedereen die fotos van zijn scooter heeft de fotos wel zou willen. (tegen betaling dus!)
 
Hey Bojt, ik betaal wel mee :). Geen enkel probleem.

Misschien is het handiger om de mensen te PM'en die daar ook waren met hun scooters om te vragen of ze mee willen betalen...

Dan hoor ik wel hoeveel ik moet betalen ;).

Oi
 
Kunnen de mensen mij even helpen :p
Ben dus een lijstje aan maken voor wie we moeten PM'en

Naam - Scooter(s) - Nickname

- Jordy (Beta Ark) Furious Beta
- Bojt (Peugeot Speedfight) BojT
- Lucas (Yamaha Aerox) Lucas
- Matthew (Piaggio Ice) Matthew.
- Anna jan (Yamaha Aerox) Made in AJ
- Titus (Yamaha Slider) GROSSIE
- Dennis (Peugeot Buxy)
- Manfred (Piaggio Zip 2000 / Piaggio Runner) Tormentor
- Geen naam (Dragtser) dragster-1
- Tom (Yamaha Aerox) TomR

Ik mis er nog een paar... of niet?
 
Back
Top