18 september - ST.net @ StreetOrTrack

Status
Not open for further replies.
DG SF2 said:
hahah, jullie Tjoeners zijn wel met zo'n grote groep dat de meeste vette scooter erbij betrokken zijn dus opzich zou je best jalours kunnen worden.

Als je t vraagt mag je er misschien wel bij met de CBR Enrico :W

:W

Enrico@Sprinter said:
Wie weet ;)

(zie handtekening)

Maargoed we houden het vanaf nu on-topic lijkt me..

ach zo zie je maar dat er meerdere mensen dingen tegen je zeggen enrico en zelf ga je toch door met flamen (zie je onderschrift ;) ) en niet je handtekening :L

maargoed dit bevestigt wat voor figuur je bent en ik zal er verder daarom ook niet op ingaan omdat het simpelweg niet waard is :) (ik zei al bij me vorige replie beter gaan we ontopic allemaal)

maargoed jij bent de baas en alles gaat jouw aan toch ;)

ik vindt het verder kansloos dat deze discussie nog voort duurde :)
 
BojT said:
hoe oud zijn jullie? :X


mja is dat beledigend bedoelt./??

als je terug leest en rieel kijkt dan snap je onse reactie mischien wel.

en laat ons lekker met die foto,s ik ben wel blij dat me scooter daar heb gestaan. iig
 
heb ook niets over het "fenomeen Tjoener" ... eerder over de reactie van de 2 personen die ik er in edit-modus bij gezet heb.
 
BojT said:
hoe oud zijn jullie? :X (voornamelijk @ RobinV & RS-Power)
als vragen toch eens verboden zou zijn ... :rolleyes:

Oud genoeg om te weten dat jij hier HELEMAAL niks mee te maken hebt !!!!

En oud genoeg om te weten dat er mensen hier JALOERS zijn :D
 
BojT said:
hoe oud zijn jullie? :X (voornamelijk @ RobinV & RS-Power)
als vragen toch eens verboden zou zijn ... :rolleyes:

oud genoeg om niet in me onderschrift door te flamen ;) (kinderen moeten altijd het laatste woord hebben)

wat overigens nergens op slaat aangezien genoeg ''tjoeners members'' oldskool zijn :)
 
Pfff enrico beetje zielig om nino (rs-power) een warning te geven terwijl je zelf ook doorging.
Verder vraag ik me af of je mensen die al 2 jaar met een project bezig zijn tot een ''nieuwe scene'' mag rekenen:?

En het lijkt idd wel alsof je jaloers bent, je loopt alles in dit topic al af te kraken, eerst die 2 meisjes dan die foto en dan ook nog het Tjoener gebeuren. maargoed laten we maar weer ontopic gaan dan he;)
 
Raceroxie said:
Pfff enrico beetje zielig om nino (rs-power) een warning te geven terwijl je zelf ook doorging.
Verder vraag ik me af of je mensen die al 2 jaar met een project bezig zijn tot een ''nieuwe scene'' mag rekenen:?

En het lijkt idd wel alsof je jaloers bent, je loopt alles in dit topic al af te kraken, eerst die 2 meisjes dan die foto en dan ook nog het Tjoener gebeuren. maargoed laten we maar weer ontopic gaan dan he;)

I'm with stupid :W
 
Razma said:
kunnen we nu ophouden met flamen... dit leidt nergens naar

Kunnen we ook wel ik zeg niet dat ik een voorstander van dit ben vindt het alleen kinderachtig maar vindt het onzin (netals wat Race aeroxie zegt) enrico kraakt alles van ons af en gaat zelf kinderachtig door ''dingen'' in ze ondershschrift te zetten

(wat overigens ook nergens over gaat aangezien er ''mensen van het tjoener groeppie'' ook zat oldskool tussen zitten)

maar iig vindt het kinderachtig dat hij nog ff ''natrapt'' in de ze onderschrift en mij wel een warning geeft tewijl hij zelf ook bezig was (sorry dat ik het zeg hoor inne maar zoiets noem ik machtsmisbruik) :?
 
Denk dat de Tjoeners trots mogen zijn dat ze een groep jongens hebbe die samen goed bezig zijn met n project en samen hun lol kunne beleven.
Kvind t ook een beetje gaar dat bijna alles wat scooter was op SoT zo'n beetje nu wel afgekraakt is.
Ik heb het er donders naar me zin gehad, zelfs met 2 minder mooie meisjes erbij, en zou zo weer gaan. Waarschijnlijk had Enrico vrolijk mee gedaan als hij zn sprintertje nog had gehad... Dat is natuurlijk ALS ie was uitgenodigd :W...
Ik wil niemand afzeuren of me met dingen bemoeien die niet mn zaak zijn maar ik vind t nu wel een beetje gaar worden :)

Amen,
 
hej man...

DG SF2 said:
Tjoener-trots-gedoe-praat, & mak enrico-out gedoe..,


Effe serieus... Is het niet ontzettend zielig, om een discussie te gaan houden, over een aantal stickers, die mensen op hun scooters plakken, & als onderschrift gebruiken @ hun signature..

Ik stoor me er niet aan... en ga me zeker niet verlegen tot commentaar. Laten we gewoon lekker verder praten over StreetOrTrack, en dat Tjoener-gedoe lekker over de PM of @ SMP-topic houden. Daar komt het namelijk (wat ik heb gemerkt) vandaan...
 
Ik vroeg alleen waar het op sloeg omdat ik het dus niet wist.. Je ziet mij ook nergens flamen over die naam of zo.. Het was gewoon oprechte interesse, maar tegenwoordig mag dat dus schijnbaar ook al niet meer.. En daar gaat eigenlijk mijn onderschrift ook over.. Denk daar maar eens over..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top