Brommersprint Genemuiden zaterdage 3 september 2011

update

Jongens even een update vanaf genemuiden.
Veld is goed bereikbaar. Aantal rijplaten geplaatst langs het fietspad zodat het allemaal mooi kan. Tent is geplaatst. Weersverwachtingen zijn mooi dus ik zou zeggen moet toch een topdag gaan worden.
Zie jullie zaterdag! Ik houd jullie op de hoogte.
 
Iemand enig idee hoe laat er gekeurd wordt?

Heb er in ieder geval zin, sprinter staat klaar en de weersverwachting ziet er goed uit.

Tot morgen,

Gerben Visser
 
Sprint! Bijna zover

Dag,

Nog even laatste berichtje voordat de dag er is.

Alles staat, Behalve de tijdwaarneming en de rest van de attributen op de weg. Dit komt morgenochtend vroeg. Ze geven verdraaid mooi weer aan dus hopelijk gaat het een super dag worden. Hoop dat jullie allemaal van de partij zijn en succes met de sprint!
 
En toen deed die het niet op genemuiden:D, lekker tot de helft stotteren en dan op pakken. Jammer dan, hok ligt uit elkaar en gaat voor onderdelen in de bingo.

@tommy , jammer dan.
 
Ladies & People,

Dat was ie weer, de brommersprint Genemuiden. Als organisatie kijken we terug op een geslaagde sprint in schitterende weersomstandigheden. Helaas was het veld door de vele regen nog erg zacht, maar gelukkig mocht dat de pret niet drukken. Veel publiek bij de races en demo's, maar helaas door tijdgebrek niet alle omlopen/runs kunnen afmaken. De snelste acht mochten meteen de finale rijden en zo de podiumplaatsen verdelen.

Iedereen dank voor de deelname en het mogelijk maken van de sprint, graag tot ziens in Genemuiden!

Groeten,
Brommersprint Genemuiden
 
En toen deed die het niet op genemuiden:D, lekker tot de helft stotteren en dan op pakken. Jammer dan, hok ligt uit elkaar en gaat voor onderdelen in de bingo.


ga je stoppen:O? die van mij is ook kapot gegaan maar volgend jaar weer beter.
 
Back
Top