CustomShow Streetfighterday - 16 september 2007

Razma

Well-Known Member
Ook dit jaar weer een nieuwe Streetfighterday @ de Veemarkthallen Utrecht ! Helaas hebben we net als vorig jaar een SBO racewedstrijd op deze dag, dus zijn we er zelf niet bij...

Er is een aparte ScooterCustom Show met prijzen te winnen en voor de eersten zelfs ook geldprijzen. De moeite waard dus om een nieuwe deadline in te stellen voor de afwerking van projecten -:-

Informatie: http://www.streetfighterday.nl/

poster2007web2.jpg
 
Advertisement - register to remove this

ik heb ge sproken met de orginisator en je moet je inschrijven

In het kort zal de opzet van de verkiezing als volgt zijn georganiseerd:

- We denken aan maximaal 25 scooters die kunnen deelnemen.
- Opbouw van de verkiezing is op zaterdag middag/avond. Maak je geen zorgen over de bewaking in
de hal dat is al jaren in goede handen voor de streetfighterverkiezing van ons!
- Iedere deelnemer ontvangt een T-shirt en een entree kaart!

Je kunt je inschrijven door een foto en een omschrijving van je scooter en je persoonlijke gegevens aan ons te sturen via mail: info@maxx-events of per post aan Maxx-Events postbus 139 4190 CC Geldermalsen tav scooterverkiezing. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op over de verdere details

De te winnen prijzen zijn als volgt:

1e prijs € 250,00 cash
2e prijs ter waarde van € 150,00
3e prijs ter waarde van € 100,00
4e prijs ter waarde van € 75,00
5e prijs ter waarde van € 50,00
 
dragster-1 als het goed is heb je ook een brief gehad.

Ik heb igg een brief binnen gekregen omdat ik vorig jaar ook mee heb gedaan.
Mss zal ik hem wel weer neer zetten.
 
dragster-1 als het goed is heb je ook een brief gehad.

Ik heb igg een brief binnen gekregen omdat ik vorig jaar ook mee heb gedaan.
Mss zal ik hem wel weer neer zetten.

ja ik heb ook een brief gehad daar door heb ik ook weer contackt met de orginisator hij vroeg of ik wat dingen op de forum"s wilden zetten het zou leuk zijn als je er dit jaar ook weer was

groeten willian
 
ik stuur mijn brief ook maar weer op
hoop dat et net zo gezellig als vorig jaar gaat worden:p
en op et einde nog effe knallen op et parkeerplaats-:-

zipjes kunnen iig niet op de motor testbank
had mijnes vorig jaar ookal prob mee:(
 
ik ben ook ingeschreven :) heb vnaf heden weer tijd voor mn eigen brommer dus moet goed komen :)

ik leest 16 september maar ook zaterdag middag/avond??
is het de bedoeling zaterdags je scooter er al te brengen en dan zondag begint het pas?
 
ik ben ook ingeschreven :) heb vnaf heden weer tijd voor mn eigen brommer dus moet goed komen :)

ik leest 16 september maar ook zaterdag middag/avond??
is het de bedoeling zaterdags je scooter er al te brengen en dan zondag begint het pas?

Vorig jaar was het zo: Voor 10u zijn. volgens mij. En dan naar binnen lopen scooter plek geven. en om 1 uur is het geopent voor bezoekers en om 6 uur ofzo afgelopen.
 
Back
Top