olde beth customshow!!

flip1990

mop mop gas d`r op
aan alle scooter-freaks


Dit jaar word voor de 11e keer op rij de olde beth spektakel gehouden.
dit is voor Amerikanen, motoren, Japanse sportwagens, Europese oldtimers en klassiekers , Retro`s en Specials,enz enz
Maar dit jaar willen we voor het eerst scooters/brommers erbij.
De show is op 6 juli 2008 dit valt op de eerste zondag van de maand , het spektakel begint om 11 uur, en is geheel gratis

De gehele dag zullen er ook verschillende demonstraties zijn waaronder, autopulling, mini bikes, vrachtwagens, karts, concour d’elegance, bulderende V8 motoren etc. , voor de kinderen is er weer van alles te doen waaronder een kermis, tevens is er een miniatuur beurs met radiografisch bedienbare helikopters en auto`s, jukeboxen, neons en er is muziek de gehele dag.

Deze dag is een lust voor het oor en oog, voor zowel voor de deelnemers als voor de bezoekers. (Entree is ook gratis) Het bezoekersaantal (5000) was vorig jaar weer overweldigend


Het word gehouden in wehl in de achterhoek! vlak bij doetinchem/arnhem bij de olde beth, dit is een uitgaansgelegenheid/party zalen/pannekoekehuis.

Adres: Nieuwestraat 10
Plaats: Wehl
Postcode: 7031 EW​


(http://www.oldebeth.nl/wm.cgi?lng=PARTY&main=4&id=)
En dan zoeken onder olde beth spektakel


OLDE BETH CUSTOM SHOW

na het succes van vorig jaar word er voor de tweede keer een scooter-customshow gehouden.
Wij willen puur projecten/specials,hiervoor word je gekeurd.Dus geen standaard scooters die alleen achterlichtje hebben verandert
HEB JIJ EEN ECHTE CUSTOM SCOOTER IN JE BEZIT,SHRIJF JE DAN ZO SNEL MOGELIJK IN!!
ook dit jaar zijn er prijzen beschikbaar gesteld voor de meest speciale scooter!!!:winner:
Scooter komen alleen het terrein op bij een inschrijving


wij willen voor alle duidelijkheid melden dat deze show GEEN meeting is, dus er word NIET:
-geraced
-geburnt
-gestunt
als deze regels worden overtreden word je van het terrein gezet.


De inschrijving is gratis en bij inschrijving krijg je op de dag zelf een gratis lunchpakket.
aanvang deelnemers is om 10 uur


voor inschrijven
kunt u emailen naar.

Michael Buiting.


oldebethcustomshow@live.nl


stuur hier u naam,adres,telefoon nummer,foto's van je scooter, en het setup ervan.
zonder foto of perso word de email ongeldig verklaard.

u ontvangt een email ter bevesteging van u inschrijfformulier

vriendelijke groet michael buiting

flyer
2vug7sn.jpg

hier wat foto,s
x3wjlf.jpg

10hvdrn.jpg

s60vfl.jpg

scooters
24g6bro.jpg

minibikes
2ibkh9h.jpg

carpulling
2cps00h.jpg

14uj72t.jpg

niet alledaagse voertuigen
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Jammer dat er op deze dag al een SBO sprint gepland is:(
Anders had ik er zeker weten bij geweest, nu ga ik liever naar de Sprint toe;)
 
ik ben aanwezig geweest,maar er stonden niet veel scooters,,ik met mijn scooter waren het er 6,,maarja,

het was ene zeer geslaagde dag
veel moois gezien
en de mede custom builders hebben netjes gepoetst
 
Back
Top