[Fotos] ScooterAttack Weekend 2003

Karoshi

De Zotte Belg!
Nou hier zijn de foto's van dit weekend.

Zo vertrokken op vrijdag vertrokken tegen een uurtje of 17.00u en rond 18.30u gemeet met Koen en Hans in de buurt van Luik. Toch altijd leuker als je met 2 auto's naar meeting rijdt.
DSC00370.jpg

DSC00372.jpg

DSC00373.jpg

Nou na een beetje verkeerd te rijden eindelijk ter plekke aangekomen. Lekker ingechecked en dan begon gelijk de ergernis. Vet veel scooters als gekken over de camping aan't sjeezen tegen duizelingwekkende snelheden. Auto's maar effe aan de kant gezet en gaan kijken of er al ergens bekenden hadden plaats genomen op de camping. Niet het geval dus maar plekje uitgezocht. Later hebben Bart / Rob / Jeroen van kimmenade + possé zich bij ons aangesloten. Nog effe gebiert en dan maar naar bed gegaan. Lekker HELE nacht luisteren naar duitsertjes die over en weer sjeezen zonder dempingwol |( .

Volgende ochtend kwam de rest van het gezelschap aan...
Effe gepraat en dan maar naar meeting gegaan. ECHT complete chaos. Kereltjes zonder helm aan't sjeezen buiten het terrein. Rakelings langs elkaar/mensen. Nog net gezien hoe bodybag werd afgevoerd. Kortom gewoon lekker relaxed... NOT
Aangekomen op meeting echt complete chaos. Alle duistertjes maar door elkaar aan't sjeezen en eigenlijk weinig evenement. Wel wat fun gehad met japannertjes die fotos wilden maken voor hun blad.
Scootertje bij koopmans tent neergezet
DSC00375.jpg

"wat kijkt GP geil" 8P
Elke eppo wou natuurlijk op de testbank met MEGA rijen als gevolg.
DSC00376.jpg

DSC00379.jpg


Dan maar terug naar camping om wat boodschappen te gaan doen voor avondeten. Probleem geen bbq dus jah.
Weer klere eind lopen en tja dan komt de ware aard van een persoon naar boven...
Jeffrey SO GAAAAAAY 8P
DSC00387.jpg

Hier hadden ze nog bier...
DSC00390.jpg

tja en dan komt jeffrey echt los...
DSC00392.jpg

Dit was 5 meter later als het bier bijna op was...
DSC00393.jpg


Na boodschappen (zonder succes) maar weer terug naar terrein gereden met auto. Scooters effe poetsen voor de custom show...
Tja de tph...
DSC00396.jpg

en cozmo met zijn ding :p
DSC00398.jpg

De scootertjes kregen best veel aandacht...
DSC00405.jpg

Alleen kunnen duitsers NERGENS met hun tengels afblijven... Vraag maar aan Cozmo :rolleyes:
Is het nu een tank of een luchtfilter :?
DSC00418.jpg


's avonds dan maar effe naar een pizzeria'tje gereden en lekker een pizza genuttigd.
Terug op de camping effe vuurtje gemaakt en wat gebiert en nog naar een "party" geweest met een "striptease". Tja de "vrouw" was nog maar net uit puberteit en had, wiskundig gezegd, de 2 opgeteld nog geen handje vol...
DSC00421.jpg

Dus jah redelijk kansloos

's ochtends vernomen dat er weer een duitsertje tegen een boom was geknald dus dat het evenement was stilgelegd....
effe ontbijten
DSC00423.jpg

en effe afscheid nemen en naar huis rijden...
DSC00426.jpg


Al bij al een geslaagde meeting als ik kijk naar de sfeer tussen ons ST.Net groepje. De rest was gewoon bagger maar ik heb me wel kapot geamuseerd...

Mja ik vrees dat er mensen nog foto's van me hebben als ik een beetje lam was, maar die zie ik dan wel weer verschijnen. :p

Voor de insiders: "maar buurman wat doet u nu?" 8P

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
 
Advertisement - register to remove this

Hans en ik zijn nu net terug, ondanks de afgelasting nog de hele dag op het terrein rondgehangen met de mensen van SA.

Er zijn GEEN doden gevallen, wel 3 zware ongevallen met zwaar gewonden >>Bron: Tilo

Het was verder heel leuk, maar die duitsers willen echt overal en altijd rijden:s Ik heb er bijna eentje met zijn vriendin overreden toen die doodleuk dwars over de sprintbaan reed.:| |(

Het is jammer dat het weekend moest afgelast worden, maar het is volgens mij een moeilijke maar wijze beslissing die de mensen van SA hebben genomen.

Foto's post hans(=frostie) wel eens.
 
Zo, wij zijn ook alweer een tijdje terug...

Vrijdagavond rond 19:50 met 2 auto's en 7 man vertrokken vanuit het mooie Limburg... Aangekomen rond een uurtje of 22:45, dus dat viel helemaal niet tegen ons inziens, nix verkeerd gereden e.d.

Op de camping was het meteen al een puinzooi, ik kreeg al visioenen van vorig jaar Sembach [niet slapen door eeuwig geknetter]... We kwamen Koen tegen [die had daarvoor al naar een grote Amerikaanse bus staan te zwaaien, waar we dus NIET in zaten *woeps* :p]... Koen meegenomen, en naar de plek gereden waar we gingen staan... Daar aangekomen waren Dieter [mijn held :*], Heidi en Hans al ter plekke... Jowie, Mathieu [skoeterfrieks ;)] + vrienden waren ook ter plekke...

Binnen een kleine 1,5 uur de tenten & partytenten opgezet, en toen naar een paar biertjes gedronken met de rest [oppergezellig offcourse :)]... Rond 1:00 - 1:30 te bed, en pas om 3:00 slapen door teringduitsertjes :|:|

6:30 ---> mmmmmmmmwwwwwwhhhoooo0000aaaappppp :| Het "feest" begon weer... Ik ben in de vaste veronderstelling dat Duitsers niet slapen... Met m'n halfgare kop verwelkomt door Marco_v_W en Arnoud [malle neo's]... Wel leuk, alleen Marco blijft gewoon een aars :rolleyes:

7:30 opgestaan, nog wat aan skoeter geklungelt, en verder veel mensen gesproken... Heel het [echt] kansloze gedeelte van de Koopmans-crew was aanwezig... Sorry Erik, dat ik nu pas heb ontdekt dat jij Gomer Pyle heet hier op het forum 8P Verder gewoon allemaal relaxte lui [alleen vincent blijft niet mijn type! ;)]...

Ondertussen waren er nog steeds mensen met serieus snelle scooters volgas over het grindpad aan het gassen... bovendien levensgevaarlijk door putdeksels die boven het pad uitstaken... Een paar aanrijdingen gezien, maar gezien de omstandigheden waren het er wonderbaarlijk weinig :|

s'Middags eens richting circuit gelopen [wat een t*ringeind!!!] waar al het 1 en ander mis was gegaan [de vermoedelijke dode]... Daar aangekomen was het wederom een chaos, zodat zelfs Rob het ondoenlijk vond om met de NRG tussen die apen door te rijden... De Duitsers vonden onze NRG wel mooi volgens mij 8P Die gasten van dat Japanse Magazine waren trouwens ook kick! :D Testbanken waren 2 v/d 3 niet voorzien van een koelfan :| Maar dat maakt niet uit als er alleen maar mensen met een Tecnigas RS2 in de rij staan :|:| Dus ook niet gebankt, om bovenstaande redenen + dat elke bank verschillende waarden scheen te geven... Marco Bakker van Emby + crew ook weer eens getroffen daar, was gezellig :) We hadden ook geen zin om nog een x naar het circuit te lopen om 18:00, dus de Custom Show hebben we ook maar geskipped... Wel lekker op NRG teruggereden naar de camping, terwijl Rob + gf op hun gemak liepen... chill! :)

De rest typ ik zo, want anders raak ik strax deze reply kwijt ofzo :)
 
Terug @camping moesten we toch maar eens gaan eten... Jeroen had problemen met z'n Plienie-rotor, want z'n stator was mol [0,0 km gelopen]... Dus wij gingen pizza halen, terwijl hij door prutz0rde :) Lekker pizza met bierie gedaan, en toen maar eens over het campingterrein gewandeld... Tijdje met gasten uit Helmond, en de aanhang van Emby staan praten... Ook Jowie, 2Fast4You [vette Slider] en Tyrone waren aanwezig [en dat meisje, zij was wel liev om alles te filmen :*]... Tyrone, die ene dewd sloopt je Runner echt :| Laat hem niet meer rijden man! Bovendien is het echt leip daar... Owjah, ook nog een gare bierbuik foto gemaakt met allerlei mensen :rolleyes:

Toen werd er kampvuur gemaakt, en bierie gedronken :)
Verder die avond nog een beetje gaan kijken @party-tent, en daarna met Koopmans-kanslozen helemaal in een scheur gelegen om en0rm loze praat... Vooral Jeffrey is helemaal 8P Toen was het 2:00, en toen tot 8:30 geslapen [heeeeerlijk lang :)], voordat het gejank weer begon... Kreeg een briefje in m'n handen gedrukt, waarin we vriendelijk werden verzocht om de meeting te verlaten, omdat deze was afgelast... Ik vond het niet zo'n ramp, maar voor mensen die zaterdagavond/zondagmorgen gingen, was dit echt zuur... Had zich s'nachts weer een of andere eppo zichzelf bijna de vernieling in gereden... Spullen opgeruimd, wat mensen gesproken... Naar kansloze burn-outs gekeken op grindpad, en toen afscheid genomen van m'n skoeterfriendjes :*

Het was vooral de groep die dit een TOPweekend heeft bezorgd dit weekend, niet zozeer de organisatie en invulling... Jongens, bedankt, ik zit nu nog te lachen achter m'n PC :D

Voor de insiders:

"Was ist los???"
"Kansloos!!! 8)"
 
Na een trein rit van 3 uur eindelijk in weert. Daaruit na de ikea om dennis op te pikken. Toen daar aangekomen, 20 pleuro betaald voor een camping zonder enig iets van straatverlichting:p Later zagen we ook bartnrgmc2 & co. Toen maar ff wat bier wezen drinken enzo. Vervolgens hele nacht door tecnigas en leo zx geluid moeten aanhoren. Smorgens zagen we de gs en xsh crew nog arriveren. Toen maar es na het circuit gegaan, nja pokke eind lopen:( De weg na het cicruit toe voelde ik me al onveilig. Ook zo'n irritante gozer op een groene crosser die me irriteerde. OP circuit zelf was het toen nog rustig, alleen was het ons niet helemaal duidelijk hoe je dat groene bandje kon krijgen om op het teststuk& te mogen sprinten. Nja eerst jowie ff op de kiesler bank geweest, vervolgens denniz & jowie op die bank met koeling. Nja toen zitten kijken, die hele bocht waar je volgens mij niet mocht rijden onder het grind wat jos verstappen goed kent;) Toen merke ik persoonlijk al dat de organisatie ver te zoeken was, crew members die 1scootertje waarschuwden en vervolgens weer wegliepne met 3 bier in de hand. Savonds was het een gekke huis op dat veld bij ons van grasburners:D Wel geinig om te zien dat o.a. die duitser met die groene aerox met pijp ophoog daar nog begon te stuiteren. Ook die golf tdi heeft nog ff zitten burnen met zijn banden van een week oud. We hebben ook nog ff een wienderschnitzel gegeten daarboven @ restaurant. Vervolgens party geweest, met striptease:p:p Nog ff wat bier gedronken en toen wezen pitten. Toen vanmorgen kwam arnoud na ons toe lopen dat het was afgelast, vanwege die chaos. Vervolgens ook zelf zo'n briefje bemachtigd. Toen gewacht op jowies pa die ons kwam ophalen. Toen was ik rond 18.00 in weert weer ofzo, vervolgens met de trein en was ik rond 21.00 oid thuis. Fotos komen deraan.
 
Back
Top