18 februari 2006 - ScooterAttack Duitsland

IMG_CS_154.jpg


Check carb. met het Twins logo :rolleyes:

Verder wel veel creaties, veel mooie maar ook waarvan je zegt :X
 
Het is Chezzmo`s ice. En aangezien Twins heel vroeger met een kartcarb gereden heeft, kán het die zijn. [was het geen Till. 24mm?]


Dit vindt ik een bijzonder mooie scooter;

IMG_CS_75.jpg


[maar hij is volgens mij door bcd gecustomed dus tja...]
 
Idd, deze is wel oud hoor. Ik heb hem wel eerder gezien op fotos van beurzen geloof ik.

Ik ben het met je eens, dat ik het nu niet eens meer origineel vindt, al die scooters met motorkontjes, roosters overal in gemaakt. Imo is atm een stnd voorkap gewoon netjes gemaakt origineler. Ook al die mina met pia blok, peu met pia ed vindt ik ook niet nieuw meer. Eerder afgezaagd.

Ik vindt het wereldje van custom & tuning wat verzadigd. Tegenwoordig koopt iedereen (met of zonder verstand) 2f4r & nx/nos. En moet het tegenwoordig allemaal maar gepolyesterd worden...

IMO offcourse.
 
Enorme doemdenker ben je toch :X:X

Het is niet alleen met scooters, maar altijd en overal al zo geweest dat 85% van een branche aankloot en de overige 15% origineel is.
Het is zo dat iedereen die enorm veel geld te besteden heeft tegenwoordig aan de NX gaat, en de 2f4r zal ook wel een trend gaan worden, maar optisch?
Er zullen altijd minder originele mensen zijn, en je zal altijd veel van hetzelfde tegen komen.. dat is altijd zo geweest en zal altijd zo blijven. Dat heeft niks met 'tegenwoordig' te maken, het enige verschil bij scooters is dat het groter/internationaal is geworden. Des de meer respect voor de mensen die origineel zijn imo.

Ontopic: Super pics! :love: Zitten een paar hele mooie scooters bij. Al blijf ik het jammer vinden dat Duitsers helemaal lijp zijn op FlipFlop kleuren.
 
Ik ben ondertussen ook weer terug.
Ik wist niet dat er maar 5 juryleden waren, dus het was echt een grote eer !

Foto's volgen uiteraard ;)
 
Back
Top