18 februari 2006 - ScooterAttack Duitsland

105-1140456870.jpg


Het schijfje :W
Dat is magnesium? of zijn de velgen ervan gemaakt? (wat ik betwijfel)

105-1140459509.jpg


Ik zie dit blokje vaker @ fotos, mis ik iets? want het ziet er `normaal` uit.
 
Het was zeker vetjes... stonden veel aparte dingen bij maar natuurlijk ook weer de "standaard duitse" creaties met veel neon..

Dat schijfje is trouwens van echt carbon gemaakt.. velgen weet ik niet..

Thijs
 
hier zar dus een mina membraan in als je goed kijkt zie je bij de inlaat een plaatje.
scoorde ook niet echt bijzonder volgens t papiertje wat erbij lag iets van 18,5 pk oid
 
je klopt ik heb er nog een foto van gevonden, het is een vforce..

deze word trouwens niet meer gemaakt... en of het nu echt zin heeft?

attachment.php
 
Last edited by a moderator:
Tinne said:
Idd, deze is wel oud hoor. Ik heb hem wel eerder gezien op fotos van beurzen geloof ik.

Ik ben het met je eens, dat ik het nu niet eens meer origineel vindt, al die scooters met motorkontjes, roosters overal in gemaakt. Imo is atm een stnd voorkap gewoon netjes gemaakt origineler. Ook al die mina met pia blok, peu met pia ed vindt ik ook niet nieuw meer. Eerder afgezaagd.

Ik vindt het wereldje van custom & tuning wat verzadigd. Tegenwoordig koopt iedereen (met of zonder verstand) 2f4r & nx/nos. En moet het tegenwoordig allemaal maar gepolyesterd worden...

IMO offcourse.

Gelukkig hebben we chezzmo nog ;)
 
Tinne said:
105-1140459509.jpg


Ik zie dit blokje vaker @ fotos, mis ik iets? want het ziet er `normaal` uit.



Hi

This is my engine. I saw your diskussion about it and because I've wanted to registrate me here since a long time - here I am^^.
Few details about it:
current score is 19,4 HP with standart Piaggio valve-kit!
the Minarelli Vforce in combination with the Koso30 carburator didn't run very well so I'm testing a lot at the moment.

Please write in English because I can understand you only a little :)

Greats
 
Last edited:
Back
Top