ScooterAttack Weekend - 30 september '06

Die uitlaat van Tedeshi ziet er ook goed uit !! hij lijkt wel een heel stuk korter en dikker als een team uitlaat , of zie ik dat fout:rolleyes:.

Maar even over gewicht ik vindt dat ook zeker een goed plan lijkt me erg leuk als ze dat gaan doen ! Maar daar houden we nu over op nu weer ontoppic
 
ErwinB said:
Welk alu frame niet, het heeft buizen het blinkt en is licht.
Precies, ik heb hier al een half jaar een PVC frame op de kast liggen, dat egt bijna gelijk is kwa opbouw, als die van Tedechi.

Toch zijn het de kleine dingetjes die het doen. De zit positie 5cm verplaatsen kan al een wereld van verschil geven.
 
Tinne said:
Het frame kent volgens mij haar oorsprong bij SA.
Of is gebaseerd op...
Of goed gekeken naar....

etc etc..
Ze lijkt er flink op.

Absoluut niet mee eens, dit is een totaal ander ontwerp.
De enige overeenkomst is idd dat het van alu is.
 
attachment.php


#3 idd.
 
tommy said:
bedoel je dat hun 150 meter langer of korter is.........

Blijkbaar, persoonlijk denk ik dat de tijdsmeting daar gewoon niet deugt.
150 meter uitzetten kan iedereen lijkt me, echter een 100% werkende tijdsmeting heeft niet iedereen zomaar.
 
ErwinB said:
Als deze regel er niet zou komen hoef je geen helderziende te zijn om de uitslagen van volgend jaar te voorspellen.

Zo is het leven :*

Als er een minimaal gewichts limiet komt, rijden de jongens met dikke knaken ongetwijfeld vooraan.
Dan komen andere mensen weer zeuren dat er een geld limiet moet komen.
En afstel uren op een testbank limiet.

Het liefste hebben de meeste mensen dat het regelement word aangepast in hun voordeel natuurlijk.
Dus iedereen moet verzwaren , minder geld erin pompen , minder banken zodat hun niets aan hoeven te passen aan hun eigen scooter.

De vraag is gewoon :

Wanneer is iedereen tevereden?

Kunnen natuurlijk ook Inne/kenny vragen om aan iedereen 1ste prijs bekers uit te delen.

Het regelement is bekend. Het is nu aan de rijders om uit te zoeken hoe je aan de top komt.
En tuurlijk heb ik makkelijk praten met me 58 kilo.
 
A-Bizar said:
Het liefste hebben de meeste mensen dat het regelement word aangepast in hun voordeel natuurlijk.
Dus iedereen moet verzwaren , minder geld erin pompen , minder banken zodat hun niets aan hoeven te passen aan hun eigen scooter.

De vraag is gewoon :

Wanneer is iedereen tevereden?

Kunnen natuurlijk ook Inne/kenny vragen om aan iedereen 1ste prijs bekers uit te delen.

Het regelement is bekend. Het is nu aan de rijders om uit te zoeken hoe je aan de top komt.
En tuurlijk heb ik makkelijk praten met me 58 kilo.

Klopt volledig. Dit is dus ook de reden dat bv Dani Pedrosa op de honda gp machine rijdt en niet diegene die de motor in elkaar heeft gezet ;)
Dus wil je aan de top raken en je bent zelf zwaarder, zoek een lichtere piloot.
 
Er zijn zat mensen die een sprintscooter bouwen voor zichzelf en niet voor anderen . Net als ik dus . Ik ben zelf ook zwaarder en ik kan er mee leven dat ik nooit 1e zal worden . Iedereen kan nou wel gaan vragen voor een gewichtregel of een andere regel , maar dan is et eind snel zoek .

Laat et gewoon zo , ipv altijd nieuwe regels te laten maken . Tis hier Nederland niet ........... ohh jawel :p .
 
Joël said:
Blijkbaar, persoonlijk denk ik dat de tijdsmeting daar gewoon niet deugt.
150 meter uitzetten kan iedereen lijkt me, echter een 100% werkende tijdsmeting heeft niet iedereen zomaar.

als het systeem daar niet goed werkt hoe verklaar jij dan dat je met dit systeem tegen de tijden rijd die je ook bij sbo etc neerzet:*
 
Back
Top